اللهُ لاَ إِلَهَ إِلاَّ هُوَ الْحَيُّ الْقَيُّومُ لاَ تَأْخُذُهُ سِنَةٌ وَلاَ نَوْمٌ لَّهُ مَا فِي السَّمَاوَاتِ وَمَا فِي الأَرْضِ مَن ذَا الَّذِي يَشْفَعُ عِنْدَهُ إِلاَّ بِإِذْنِهِ يَعْلَمُ مَا بَيْنَ أَيْدِيهِمْ وَمَا خَلْفَهُمْ وَلاَ يُحِيطُونَ بِشَيْءٍ مِّنْ عِلْمِهِ إِلاَّ بِمَا شَاء وَسِعَ کُرْسِيُّهُ السَّمَاوَاتِوَالأَرْضَ وَلاَ يَؤُودُهُ حِفْظُهُمَا وَهُوَ الْعَلِيُّ الْعَظِيمُ لاَ إِکْرَاهَ فِي الدِّينِ قَد تَّبَيَّنَ الرُّشْدُ مِنَ الْغَيِّ فَمَنْ يَکْفُرْ بِالطَّاغُوتِ وَيُؤْمِن بِاللّهِ فَقَدِ اسْتَمْسَکَ بِالْعُرْوَةِ الْوُثْقَىَ لاَانفِصَامَ لَهَا وَاللّهُ سَمِيعٌ عَلِيمٌ * اللّهُ وَلِيُّ الَّذِينَ آمَنُواْ يُخْرِجُهُم مِّنَ الظُّلُمَاتِ إِلَى النُّوُرِ وَالَّذِينَ کَفَرُواْ أَوْلِيَآؤُهُمُ الطَّاغُوتُ يُخْرِجُونَهُم مِّنَ النُّورِ إِلَى الظُّلُمَاتِ أُوْلَئِکَ أَصْحَابُ النَّارِ هُمْ فِيهَا خَالِدُون
خداى يکتا که جز او کسي شايسته ستايش نيست / او هميشه زندهء پا برجاي است /(پس) هيچ گاه خواب سبک و سنگين او را فرا نمي گيرد /آنچه در آسمان ها و آنچه در زمين است در سيطره مالکيّت و فرمانروايى اوست /مگر مي شود کسي شفاعت کند(مردم را) بدون اجازهء او / به پيدا و پنهان ايشان آگاه است / وايشان ذرّه اي از دانش او را احاطه ندارند / مگر به آنچه او بخواهد / دامنه تخت (سلطنت) او آسمانها و زمين است/ نگهداري اينها برايش کاري نيست / و او بلند مرتبه ترين و بزرگ مطلق است در دين اجباري نيست،فرق ميان پيشرفت و سقوط بيان شده است/ پس آن کس که طغيانگر بودامّا به خدا ايمان آورد به بهترين دستاويز نجات (از پرتگاه) رسيده است که پاره شدني نيست /و خدا شنوا و دانا است./ خدا پشتيبان افراد باايمان است آنها را از تاريکيها بيرون مي ‌آورد و به طرف نور ميبرد/ به همان صورت به کساني که طغيان کردند کمک ميکند چنان که آنها را از نور بيرون آورده به درون تاريکيها ميبرد/.آنهايند اهل آتش جهنّم و هميشه در آن خواهند بود دريافت کد گشت ارشاد در آمریکا...

پر بازدید کننده ترین وبلاگ تخصصی ضد فراماسونی فارسی زبان

آنتونی کامستاک

قانون کامستاک

در سال 1873 میلادی، کنگره امریکا قانونی را وضع کرد؛ تحت عنوان " Comstock act" قانون کامستاک؛ که البته علت این که نام کامستاک را برای این قانون انتخاب کردند؛ به خاطر یک فرد به قول آمریکائی‌ها، مبارز فساد آمریکایی بود به نام " Comstock Anthony "این "آنتونی کامستاک" بر اساس اسناد تاریخی امریکا، حداقل 160 تُن، مطالب فاسد را، در امریکا جمع‌ آوری کرده بود و نابود کرده بود. حداقل 2500 نفر از افراد فاسد آمریکایی را، همین "آنتونی کامستاک" دستگیر کرده بود و تحویل مقامات ذی‌ربط داده بود.


در آمریکا نیز افرادی با فساد مبارزه می‌نمودند و امر به معروف و نهی از منکر از نوع مسیحی آن می‌کردند، نقشی را که "آنتونی کامستاک" ایفا می‌نمود در راستای مبارزه با فساد و امر به معروف و نهی از منکر – از نوع مسیحی- آمریکایی آن بوده است. " آنتونی کامستاک ، Comstock Anthony "حداقل 2500 نفر از افراد فاسد – حتی بعضی از فعالان سیاسی آمریکا – را در آمریکا دستگیر کرد و به مقامات ذیربط تحویل داد! همچنین وی حداقل 160 تن مطالب فاسد را جمع آوری و امحاء نمود لذا کنگره آمریکا قانون کامستاک را به نام آنتونی کامستاک نام نهاد. این قانون برای برخورد با فساد جامعه و فاسد فرهنگی جامعه آمریکا وضع شده بود که بر اساس این قانون یک فرد حتی حق نداشت تا یک مطلب فاسد را برای یک فرد دیگر ارسال نماید!

 

گشت ارشاد

آمریکا به مرور زمان و مرحله به مرحله با تلاش افراد فاسد در راستای اشاعه ناهنجاری‌ها و فساد به صورت فعلی در آمده است. بعضی از افراد در آمریکا این گونه اظهار می‌داشتند که هر چند مقابله با افراد فاسد که از ترفندهای گوناگون برای اشاعه فساد استفاده می‌کنند، بسیار مشکل است ولی ما باید با ناهنجاری‌ها و فساد – در زمینه‌های مختلف – مبارزه کنیم در غیر این صورت، جامعه در فساد غوطه‌ور می‌شود و نهایتاً نابود خواهد شد. از این رو نه تنها بعضی افراد در جامعه به سبک و روش خود با فساد مبارزه می‌کردند و امر به معروف و نهی از منکر می‌کردند و همچنین نقش گشت ارشاد را ایفا می‌نمودند، بلکه کنگره آمریکا در صدد برخورد شدید با ناهنجاری‌های فرهنگی بر می‌آمد. امروز زن‌هایی را در خیابان‌های تهران و سایر شهرها می‌بینیم که اگر یک زمان، زن‌های آمریکایی- نه در خیابان‌های آمریکا بلکه در کنار دریا و به قصد شنا کردن- با چنین وضعیتی ظاهر می‌شدند، دستگیر، بازداشت و محاکمه می‌گردیدند

به عنوان مثال یک زن جهود فاسد به نام آنِت کِلِرمَن که از استرالیا به آمریکا آُمده بود این گونه تبلیغ می‌کرد که زن‌ها باید لباس چسبان به تن کنند و در جامعه ظاهر شوند و در این رابطه خود او نیز یک چنین لباسی را طراحی و تولید کرد و نام خود را نیز بر آن نهاد ( همانند هم کیش خود کلوین کلاین جهود صهیونیست که تقریباً 90 سال بعد از آنت کلرمن، شلوارهای آویزان و .. را تبلیغ و اشاعه نمود.)

 

 

آنت کلرمن 

در سال 1907 میلادی، آنت کلرمن به ساحل ریوی یر در شهر بوستون در ایالت ماساچوست رفت و لباس چسبان یک تکه‌ای را به قصد شنا کردن، پوشید، وی به علت ظاهر شدن در جامعه با یک چنین وضعیتی دستگیر شد  و محاکمه گردید، البته بعضی از آمریکایی‌ها اظهار می‌داشتند که این زن فاسد به لباس‌های چسبان قانع نمی‌باشد بلکه به دنبال عریان نموند زن‌های آمریکایی و غربی است. ولی در آن زمان به بهانه شنا کردن، با یک چنین وضعی به کنار دریا رفته است. اساساً این زن، در راستای پروتکل‌های جهودان صهیونیست، سعی داشت تا جامعه را به فساد بکشد، ولی در دادگاه برای خلاص شدن از محکمه اظهار داشت که اگر در مواقع مسابقات شنا، لباس چسبان به تن نکند، نمی‌تواند در مسابقات پیروز شود. به هر صورت 9 سال بعد از این دستگیری، یعنی سال 1916 او در یک فیلم به نام ( A daughter Of the Gods ) که در جزیره جامائیکا فیلم برداری شد، به صورت عریان ظاهر شد. زیرا به فساد کشیدن جامعه بشری، برای جهودان صهیونیسم یک اصل است! نکته قابل توجه اینکه افراد فاسد این گونه زنان را « زنان آزاد شده» (A Liberated Wonen  ) می‌خوانند. آنها نام " آزادی" را بر « هرزگی‌ها، برهنگی‌ها و عنان گسیختگی‌ها » نهادند! و مردانی که زنان خود را در جامعه، در معرض نمایش گذاشتند، متمدن نامیدند! بعضی از آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها وقتی از زن‌های فاسد آمریکایی نام می‌برند اظهار می‌دارند که کلنگ تمام این قضایا را " آنت کلرمن" به زمین زد و او بود که باعث شد تا امروزه، زن‌ها رقاصه، خوانندگان فاسد و غیر آمریکایی این گونه در صحنه‌های مختلف ( مستهجن و فاسد) ظاهر شوند. لذا زنان فاسد، مدیون "آنت کلرمن" می‌باشند.

آنت کلرمن در فیلم A daughter Of the Gods 

آنت کلرمن در فیلم A daughter Of the Gods 

 

آنت کلرمن در فیلم A daughter Of the Gods 

 واقعیتی به نام گشت ارشاد آمریکایی

افراد فاسد آمریکایی و .. سعی داشتند تا فاسد را به بیشترین حد برسانند لذا به لباس‌های تنگ اکتفا نکردند، بلکه با فشاری که به مسئولین و افراد ذیربط وارد ساختند، پوشش زنان با دامن‌های کوتاه، رواح یافت. ولی آن زمان هم، کوتاهی دامن – اینکه تا چه حد از غوزک پا بالاتر باشد – مطرح بود. به عنوان مثال در آلمان، اگر زنی با دامن گشادی در جامعه ظاهر می‌شد که دامن او از یک خاصی بالاتر از غوزک پا بود، با او برخورد می‌کردند.

با ترفندهای گوناگون که افراد فاسد به کار می‌بردند، به مرور و مرحله به مرحله و ملیمتر به میلیمتر، دامن‌ها کوتاه و کوتاه‌تر شدند. در آن زمان نیز اگر زنی به قصد شنا کردن به دریا می‌رفت، حق نداشت که با یک پوشش دو تکه ظاهر شود، بلکه باید یک لباس یک تکه را به تن می‌کرد و دامن او نیز حداکثر می‌توانست تا 15 سانتی‌متر ( 6 اینچ) بالاتر از زانویش باشد. در غیر این صورت گشت ارشاد که آنها را «پاسداران اصول اخلاقی» می‌نامیدند، با آنها برخورد می‌کردند بر این اساس بود که گشت ارشاد با متری که در دست داشتند به کنار دریا می‌رفتند و افرادی را که فکر می‌کردند شاید دامن‌هایشان بیش از 15 سانتی‌متر از زانوهایشان بالاتر  است، اندازه می‌گرفتند و در صورت تخلف دستگیر می‌نمودند.

البته اگر آنها با یک چنین وضعیتی در خیابان‌های آمریکا ظاهر می‌شدند سریعاً دستگیر می‌گردیدند و دیگر لازم به اندازه‌گیری دامن نبود. در این گونه موارد، کامیون می‌آورند و آنها را با همان کامیون‌هایی که افراد خلافکار و جانی را حمل می‌کردند آن زنان را نیز به بازداشتگاه منتقل می‌ساختند.

لذا در مواردی که پاسداران اصول اخلاقی آمریکا در سواحل دریا ، آن دسته از زنان را که مشخص بود وضعیت پوشش دامن آنها از حد مجاز فراتر رفته است بدون اندازه‌گیری و جر و بحث به صورت دسته‌ای دستگیر و بازداشت می‌نمودند. این قضایا به مرور زمان و مرحله به مرحله – با فشاری که افراد فاسد بر مسئولین آمریکا وارد کردند و با ترفندهایی مختلفی که افراد فاسد به کار گرفتند – کم رنگ شد و بعد کاملاً محو گردید.

همانگونه که قبلا نیز ذکر شد جهودان صهیونیست به تدریج کاملاً وضعیت پوشش زنان را تغییر دادند و در حال حاضر نیز (ایستگاه‌های ایست و بازرسی) در آمریکا وجود دارد ولی مأمورین به دنبال این می‌باشند که راننده مست نباشد و از مواد مخدر استفاده نکرده باشد و مواردی از این قبیل.

 

اندازه گیری فاصله زانو تا مایو شنای یک زن جوان سال 1922
بر اساس قانون ، این فاصله نمیبایست بیشتر از پانزده سانتیمتر باشد
در تصویر بیل نورتون افسر پلیس در ساحل واشنگتن در حال اندازه گیری است

شیکاگو، ۱۹۲۲- پلیس در حال دستگیری چندین زن که «پوشش مناسب ساحل» به تن نداشتند

کلوین کلاین CALVIN KLEIN

نمونه ای از محصولات جهانی تولید شده توسط کمپانی کلوین کلاین CALVIN KLEIN

 

 CALVIN KLEIN JEWELRY 

 CALVIN KLEIN SHOES 

 

 Calvin Klein Clothing for Women

Calvin Klein euphoria 

Calvin Klein Lasbooke

 Coach Or Calvin Klein 

  Calvin Klein 

A Calvin Klein in the store 

Mobile iPhone Calvin Klein 

glasses Calvin Klein 

Calvin Klein & Justin Bieber Underwear 

Justin Bieber strips off for new Calvin Klein ads 

 

 

 

 

 

 

 

 

Justin Bieber & Calvin Klein 

پیشنهاد تیم مدیریتی وبلاگ   antifreemason.loxblog.com

خرید کتاب زیبای گشت ارشاد در آمریکا

لینک خرید اینترنتی کتاب گشت ارشاد در آمریکا

با تشکر از وبسایت و وبلاگ های

1- ba30rati.blog.ir

2- shabnamha.ir

3- mehdiyaghoubi1.blogspot.com 

4- nashrportal.ir 


نظرات شما عزیزان:

عبدالمهدی
ساعت2:13---28 شهريور 1395
به نام خدا ، اجرتون با امام زمان علیه السلام ، مسئولین وزارت ارشاد ما کاملاً به اثبات رسوندن که دربست در خدمت سیاستهای اسلام آمریکایی قدم بر می دارن ، امثال شما دوستان هستید که قشنگ اونا رو رسوا می کنید ، خدا قوّت

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

 نوشته شده توسط Sabi در شنبه 16 آبان 1394برچسب:+18 , CALVIN KLEIN JEWELRY , CALVIN KLEIN SHOES , Calvin Klein Clothing for Women,Calvin Klein euphoria ,Calvin Klein Lasbooke, Coach Or Calvin Klein ,Mobile iPhone Calvin Klein ,Calvin Klein & Justin Bieber Underwear ,Justin Bieber strips off for new Calvin Klein ads Justin Bieber & Calvin Klein ,کتاب گشت ارشاد در آمریکا,خرید کتاب,کلوین کلاین,شیکاگو,مایو شنا,بیل نورتون,ساحل واشنگتن,جهودان صهیونیست,پوشش زنان,مست ,مواد مخدر,اصول اخلاقی آمریکا در سواحل دریا,پاسداران اصول اخلاقی,A daughter Of the G,گشت ارشاد آمریکایی,آنت کلرمن,A Liberated Wonen ,زنان آزاد شده,هرزگی‌ها, برهنگی‌ها و عنان گسیختگی‌ها,مسابقات شنا,جزیره جامائیکا,1907 میلادی,ساحل ریوی یر در شهر بوستون در ایالت ماساچوست,شلوارهای آویزان,کنگره آمریکا ,امر به معروف و نهی از منکر,Comstock Anthony,آنتونی کامستاک,قانون کامستاک,Comstock act,همجنس بازی,روابط نامشروع ,فرزند نامشروع ,عکس زنان آمریکایی در ساحل,عکس زنان لخت آمریکایی در ساحل ماساچوست,گشت ارشاد در آمریکا,دکتر سید هاشم میرلوحی,نشر معارف,,

 لينك مطلب


درباره

فراماسون ها، .دجال، شیطان پرستی، کابالا، امام زمان (عج)، ظهور، اسلام ،یهودیت،مسیحیت،دشمن شناسی، منجی شناسی، ، ائمه،پیامبر، بیت المقدس ، صهیون ، اسرائیل ، ایران ، شیعه، سنی ، وهابیت ، بهایی، بودا، رسانه
پروفايل
نويسندگان antifreemason
تازه ترين مطالب antifreemason
موضوعات
آرشيو
لينکدوني
پيوندها
ظهور نزدیک است
مقتدر مظلوم
جنبش سایبری 313
رقص شیطان
آنتی فراماسونی
سلام بر ابراهیم((شهید ابراهیم هادی))
انجمن ضد فراماسون های ایرانی
غرب شناسی
ضدماسون
ضدصیهونیست
جنبش ماسون ستیزی
دست پنهان شیطان
رئیس جمهور مجازی
دجال کیست ؟
اخبار و مقالاتی پیرامون آخرالزمان، ظهور موعود آخرالزمان عج ...
بیداری اندیشه" target="_blank" >تالار بیداری اندیشه
پخش زنده و مستقیم از حرم امام علی , حرم امام حسین , حرم حضرت ابوالفضل عباس , حرم امام موسی کاظم , حرم امام رضا . حرم امام جواد علیه السلام و حرم حضرت عبدالعظیم حسنی و مسجد کوفه و مسجد سهله و مدینه منوره و مکه مکرمه
پخش زنده از حرم امام حسین علیه السلام
پخش زنده حرم امام رضا علیه السلام
بانک صوت و فیلم مذهبی
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان antifreemason و آدرس antifreemason.LoxBlog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





جستجو
امکانات سايت