اللهُ لاَ إِلَهَ إِلاَّ هُوَ الْحَيُّ الْقَيُّومُ لاَ تَأْخُذُهُ سِنَةٌ وَلاَ نَوْمٌ لَّهُ مَا فِي السَّمَاوَاتِ وَمَا فِي الأَرْضِ مَن ذَا الَّذِي يَشْفَعُ عِنْدَهُ إِلاَّ بِإِذْنِهِ يَعْلَمُ مَا بَيْنَ أَيْدِيهِمْ وَمَا خَلْفَهُمْ وَلاَ يُحِيطُونَ بِشَيْءٍ مِّنْ عِلْمِهِ إِلاَّ بِمَا شَاء وَسِعَ کُرْسِيُّهُ السَّمَاوَاتِوَالأَرْضَ وَلاَ يَؤُودُهُ حِفْظُهُمَا وَهُوَ الْعَلِيُّ الْعَظِيمُ لاَ إِکْرَاهَ فِي الدِّينِ قَد تَّبَيَّنَ الرُّشْدُ مِنَ الْغَيِّ فَمَنْ يَکْفُرْ بِالطَّاغُوتِ وَيُؤْمِن بِاللّهِ فَقَدِ اسْتَمْسَکَ بِالْعُرْوَةِ الْوُثْقَىَ لاَانفِصَامَ لَهَا وَاللّهُ سَمِيعٌ عَلِيمٌ * اللّهُ وَلِيُّ الَّذِينَ آمَنُواْ يُخْرِجُهُم مِّنَ الظُّلُمَاتِ إِلَى النُّوُرِ وَالَّذِينَ کَفَرُواْ أَوْلِيَآؤُهُمُ الطَّاغُوتُ يُخْرِجُونَهُم مِّنَ النُّورِ إِلَى الظُّلُمَاتِ أُوْلَئِکَ أَصْحَابُ النَّارِ هُمْ فِيهَا خَالِدُون
خداى يکتا که جز او کسي شايسته ستايش نيست / او هميشه زندهء پا برجاي است /(پس) هيچ گاه خواب سبک و سنگين او را فرا نمي گيرد /آنچه در آسمان ها و آنچه در زمين است در سيطره مالکيّت و فرمانروايى اوست /مگر مي شود کسي شفاعت کند(مردم را) بدون اجازهء او / به پيدا و پنهان ايشان آگاه است / وايشان ذرّه اي از دانش او را احاطه ندارند / مگر به آنچه او بخواهد / دامنه تخت (سلطنت) او آسمانها و زمين است/ نگهداري اينها برايش کاري نيست / و او بلند مرتبه ترين و بزرگ مطلق است در دين اجباري نيست،فرق ميان پيشرفت و سقوط بيان شده است/ پس آن کس که طغيانگر بودامّا به خدا ايمان آورد به بهترين دستاويز نجات (از پرتگاه) رسيده است که پاره شدني نيست /و خدا شنوا و دانا است./ خدا پشتيبان افراد باايمان است آنها را از تاريکيها بيرون مي ‌آورد و به طرف نور ميبرد/ به همان صورت به کساني که طغيان کردند کمک ميکند چنان که آنها را از نور بيرون آورده به درون تاريکيها ميبرد/.آنهايند اهل آتش جهنّم و هميشه در آن خواهند بود دريافت کد ستاره ی شباهنگ جایگاه اصلی ترین خدایان در تمدن های باستانی و ادیان الهی...

پر بازدید کننده ترین وبلاگ تخصصی ضد فراماسونی فارسی زبان

ستاره ی صبح ، شباهنگ ، سیریوس ، شعری 

این ستاره عجیب که به خاطر درخشندگی فوق العاده‏اش پادشاه ستارگان نامیده می‏شود، دارای شگفتی‌هایی است که به بعضی از آنها اشاره می‏شود :
ا) طبق تحقیقاتی که در رصدخانه‏های معروف دنیا به عمل آمده حرارت عظیمی که در سطح شعری حکم فرماست تا 120 هزار درجه سانتیگراد برآورد شده، در حالی که حرارت سطح کره خورشید ما را فقط 6500 درجه می‏دانند و این تفاوت عظیم گرمای ستاره شعری را نسبت به خورشید نشان می‏دهد.
ب) جرم مخصوص این ستاره در حدود 50 هزار مرتبه از آب سنگین‏تر است یعنی وزن یک لیتر آب در آنجا معادل 50 تن در کره زمین خواهد بود!، حال آنکه در میان سیارات منظومه شمسی ما" عطارد" که از همه سنگین تر است جرم مخصوصش 6 برابر آب بیشتر نیست.
با این توصیف باید دید که این ستاره شگفت‏ انگیز از چه عنصری تشکیل یافته که این همه فشرده است؟
ج) ستاره شعری که در قرن ما در فصل زمستان ظاهر می‏شود، در عصر منجمین قدیم مصر ظهور این کوکب با آغاز تابستان مقارن بوده، کره بسیار عظیمی است که حجم آن 20 برابر کره آفتاب است، و فاصله آن از ما، نسبت به فاصله خورشید از زمین فوق العاده زیاد است، به طوری که این فاصله را یک میلیون برابر فاصله آفتاب برآورد کرده‏ اند!
می‏دانیم سرعت سیر نور در ثانیه 300 هزار کیلومتر است، و نور آفتاب ظرف 8 دقیقه و 13 ثانیه به ما می‏رسد، در حالی که فاصله آن از ماه 15 میلیون کیلومتر است، اما اگر تعجب نکنید نخستین شعاع کره شعری پس از حدود 10 سال به ما می‏رسد! حال محاسبه کنید که فاصله‏اش چه اندازه است؟
د) شعرای یمانی ستاره‏ای همراه دارد که از ستارگان مرموز آسمان است، اولین بار دانشمندی به نام" بسل" به وجود آن پی برد و این در سال 1844 میلادی بود، اما در سال 1862 با تلسکوپ مشاهده شده، دوره گردش ستاره همراه به دور ستاره اصلی 50 سال است!  اینها همه نشان می‏دهد که تعبیرات قرآن تا چه اندازه پر معنی است، و در کوچکترین تعبیراتش حقایقی نهفته شده که اگر در روز نزولش کاملا مشخص نبوده با گذشت زمان روشن شده است.

و اما تاریخ آشنایی نوع انسان با این ستاره از کجا بوده و چطور این ستاره باعث انحراف نسل بشر به سمت شرک ، بت پرستی و شیطان پرستی شده است؟ دراینجا برای اینکه حرف سندیت داشته باشد از روایات و حدس و گمان استفاده نمی کنیم بلکه به چیزهای مستندی که وجود دارد می پردازیم.

تمدن بین النهرین

اولین آشنایی انسان با ستاره شعرا که بصورت مکتوب وجود دارد مربوط است به دوره تمدن سومر که قدمتی بین پنج تا هفت هزار سال قبل دارد. این تمدن در اوج شکوفایی بطور عجیبی یکدفعه و بدون هیچ اثری نابود شده است و محققان و باستان شناسان هنوز موفق به پیدا کردن دلیلی برای توضیح نابودی این تمدن پیدا نکرده اند. در کتیبه ها و آثاری که از دوران آنها باقی مانده است ، اشارات زیادی به آیین ها و اعتقاداتشان شده است و طرز تفکر آنها نسبت به خدایان بر این باور بوده که خانه اصلی خدایان در آسمان و بر روی ستاره شعرا می باشد. معروفترین کتیبه مربوط است به داستان گیلگمش که در آن روابط بین انسانها و خدایان و نیمه خدایان در قالب یک داستان حماسی توضیح داده شده و البته کافران امروزه زیر نظر اربابشان شیطان ، با استناد به این کتیبه ها داستان کشتی نوح و غرق شدن انسانها در اثر آب گرفتگی زمین را جعلی و از داستانهای سومری می دانند.

 بیشتر باستانشناسان به اشتباه فکر می کنند که هر دایره ای که دارای قطر باشد خورشید است در صورتی که در تمدن های بین النهرین ستاره ی صبح را به صورت هشت خط (شعاع) و خورشید را بیش از 8 خط (شعاع) ترسیم می کردند

 


تمدن آمریکای جنوبی

مایاها و اینکاها در آمریکای جنوبی و با قدمتی بیش از سه هزار سال وجود داشته اند که از لحاظ ساختمان سازی و صنعت فلزات بسیار پیشرفته بوده اند و طبق مدارکی که از نوشته ها و نقش های موجود روی معابد و کتیبه های مربوط به دوران آنها بدست آمده می توان فهمید که آنها اعتقاد شدیدی به ستاره شناسی داشته اند و خورشید و ماه و ستاره شعرا اصلی ترین منابع انرژی بودند که مورد تقدیس قرار می گرفتند و آنها به خدایی اعتقاد داشتند که بشکل یک مار پردار ترسیم می شده به نام کولکاکان و خانه اصلی این خدا را در مکانی می دانسته اند که ستاره شعرا جهتش را نشان می داده است.

کولکاکان

صحرای نازکا 



تمدن مصر باستان

طبق نوشته های بدست آمده بر روی الواح و پاپیروس های بدست آمده از اهرام مصر و مقبره های مردگان در مصر باستان ، در حدود سه هزار سال پیش آنها اعتقاد شدیدی به این ستاره داشته اند و با نام رع (Ra) آن را می شناختند (اسم دیگر آن هوراس یا هوروس می باشد)، که درواقع رع از بزرگترین و قدرتمند ترین خدایان مصری است که داستانهای زیادی درباره آن در آثار مصریان یافت می شود و البته به غلط خدای خورشید خوانده می شود که در واقع روشنی او از طرف ستاره شعرا است و نه خورشید و نشان هاله نورانی بر روی سر وی اشاره به ستاره شعرا دارد و نه خورشید. جالب اینکه در اهرام ثلاثه در منطقه جیزا ، اتاقی که محل دفن فرعون می باشد یک راهروی باریک مربعی با اضلاع 20 سانتی متر به سمت بالای هرم دارد و دقیقا در جهتی قرار گرفته است که روبروی ستاره شعرا می باشد و اعتقاد داشتند فراعنه از جنس خدایان می باشند و بعد از مرگ به خانه اصلی خود در جایی که ستاره شعرا راهنمای آن است باز می گردند.

تمدن ایران باستان

قبل از آنکه دین زرتشتی در ایران وجود داشته باشد ، تنها مظهر پرستش ، ستاره شعرا بود که الاهه های زیادی مانند آناهیتا ، میترا و آرمیتا برای آن کار می کردند و نمایندگانی بودند که از ستاره شعرا بر روی زمین برای هدایت و آبادانی رفت و آمد می کردند. بعد از ظهور زرتشت ، خداوند یگانه به ایرانیان شناسانده شد ولی پس از گذشت مدتی دوباره سمبل های ستاره پرستی وارد دین زرتشت شد و امروزه نماد هایی مانند فروهر که نشان از ستاره پرستی دارند و از نمادهای شناخته شده سومریان می باشد و جشنی مانند جشن تیشتر که در اول تیرماه برگزار می شود به افتخار ستاره شعرا ، در دین زرتشت به چشم می خورد.



تمدن یهود

پس از حرکت پدر و برادران حضرت یوسف به مصر ، عملا تمام قوم اسرائیل به سرزمین مصر نقل مکان می نماید و به مدت چند صد سال در آن منطقه زندگی می کنند و به راحتی اعتقادات و باور های مصریان درباره شعرا و رع ، به آنها منتقل می گردد. پس از خروج حضرت موسی از مصر ، این قوم قدر ناشناس میراث مصر بابل  را با خود به همراه آوردند و گاهی بصورت آشکار و اکثر اوقات بصورت مخفی ستاره شعرا و رع را پرستش می نمودند و اسرار خود را در فرقه ای به نام کابالا به نسل های بعد منتقل می نمودند.درخت کابالا درختی است که خدایان بابلی برای پرستشگرانشان فرستاده بودند ودر اکثریت آثار تمدن بین النهرین باقی مانده است فقط شباهت این دو را ببینید تا متوجه شوید بالاترین مقام درخت کابالا (ملخوت) ستاره ی صبح است 

 

 

تمدن اروپا و مسیح دروغین

تمامی تمدن اروپا قبل از لشکر کشی رومیان به ایران و خاور میانه در چند حرف خلاصه می شود، وحشی گری ، دزدی ، غارت و زندگی ای که از لحاظ فرهنگی درحد رفع نیاز های حیوانی رشد نموده بود. در یونان آنها مذهب چند خدایی یا همان پاگانیسم را رواج دادند که بسیار به سیستم چند خدایی سومریان شبیه بود و مرکز فرمانروایی خدایان در این مذهب شهر افسانه ای المپ بود که قدرت خود را از ستاره سیریوس یا همان شعرا دریافت می کرد. با ورود از طریق لشکر کشی به منطقه زندگی یهودی ها در بیت المقدس با خداوند یگانه و دینداری آشنا شدند و همان موقع بود که شیطان با همکاری یهودیان شیطان صفت ، دست به بزرگترین جعل تاریخی زد . زمانیکه حضرت مسیح در بیت المقدس و در باغ جتسیمانی درحالیکه یهودیان به دنبال وی می گشتند به امر خداوند عروج نمود (طبق گفته قرآن که برای ما مسلمانان سندی بی همتا می باشد) ، یهودیان دست بکار شدند و خدای بت پرستی خود رع را در شمایلی جدید با نام مسیح به دنیا عرضه نمودند. نامهایی برای آن طراحی شد همانند پسر خدا یا پسر خورشید که تمام اینها لغب هایی بود برای خدای شیطانی رع و مراسمی جعلی را بنام مصلوب نمودن مسیح اجرا کردند و به این شکل سالهای بسیار بسیار زیادی مردم اروپا و اکثر کشور های جهان در دام بت پرستی ای مخفی گرفتار شدند و زمام امور خود را به کلیساهایی سپردند که گرداننده اصلی آنها شیطان است و به راحتی در عصر تکنولوژی امروزی مردم بی خبر سر تعظیم در مقابل شعرا و رع پایین می آورند.



چقدر جالب است که حتی در روایتی از تولد مسیح ، اشاره به سه منجم می گردد که به دنبال مسیح متولد شده وارد بیت المقدس می گردند و این داستان چقدر شبیه به داستان سه ستاره ای است که در صور فلکی شکارچی در پشت سرهم به دنبال ستاره شعرا قرار گرفته اند و تشکیل کمربند شکارچی را می دهند و تصویر آنهاب صورتی است که انگار به دنبال ستاره شعرا هستند و چقدر جالب خواهد شد وقتی بفهمیم داستان سرگذشت زندگی رع در متون باستانی مصر چقدر شبیه به داستان زندگی مسیح جعل شده است. البته در قضیه ی تولد حضرت مسیح (ع) خدای متعال با پرستشگران خدایان الحادی اتمام حجت کاملی کرده است که در این مقاله جای صحبت اش نیست.



اصلا می دانید چرا در اروپا مسیحیت یک دفعه رشد کرد؟ تمام عقاید باطلی که این بت پرستان داشتند، تطبیق دادند به حضرت مسیح، مسیحیزه اش کردند. دیدید بعضی می خواهند یک مطلبی را به مردم قالب کنند، مثلا طرف مذهبی است، می خواهند بپذیرد، قرآن مالی اش می کنند، یکی دو تا آیه ی قرآن می آورند می مالند به آن، اسلام مالش کردند، اسلامی نیست، اسلام مال شده. این ها آمدند مسیح مالش کردند. پس این سه روز تاریکی داستان دارد. بعد قشنگ چه قدر جالب این ها به یاد آن روز می روند سه تا شمع روشن می کنند، چون 3 روز مسیح مرده. عید پاک می شود دیگر. حالا نام عید پاک در گذشته مسیح می دانید چه بود؟ تیستر. تیستر می دانید چیست؟ ستاره ی تیشتر، ایستر، ایستار، اِستار، ستاره ی شباهنگ، که کجا قرار می گرفت؟ زمانی که ستاره ی شباهنگ در هم ترازی در یک خط با سه ستاره ی صورت فلکی جبار قرار می گرفت، جبار اوسیریس است، شباهنگ ایسیس است، چه کسی به دنیا می آمد؟ خورشید.

 

ستاره ی شباهنگ در اسلام:

وَ أَنَّهُ هُوَ رَبُّ الشِّعْرى‏ (نجم/49)
... و او پروردگار "ستاره شعرى" است

این آیه در بین آیاتی که به مسأله توحید و معاد اشاره دارد، ذکر شده است گروهى از مشركان عرب (مانند قبيله خزاعه) همانند دیگر تمدن های بشری  آن را مى‏ پرستيدند و اعتقاد داشتند مبدأ موجوداتى در روى زمين است! خداوند سبحان مى‏ فرماید: این ستاره، خودش مخلوق است و ربّ دارد! شما بجای پرستش این مخلوق، ربّ و آفريدگار آن را بپرستيد. 

در اعراب حجاز دو ستاره در آسمان است كه به نام "شعرى" ناميده مى ‏شوند: يكى در سمت "جنوب" ظاهر مى‏ شود و به همين دليل آن را "شعراى يمانى" مى‏ نامند (زيرا يمن در جنوب جزيره عربستان است) و ديگرى "شعراى شامى" نام دارد كه در جهت شمال قرار گرفته است ولى معروف همان "شعراى يمانى" است.

 

و اما امروز

شما به راحتی ستاره شعرا و رع را در تمام مذاهب و ادیان امروزی می توانید پیدا نمایید و فقط ممکن است با نامهایی جدید معرفی شوند. در هر مراسم و مناسک شیطانی ، ستاره سیریوس یا همان شعرا نقشی اساسی را ایفا می نماید و از آن هم مهمتر یکی از پروژه های عظیم شیطان است برای یک جعل بزرگ دیگر که در ادامه به آن می پردازیم.

خدایان فضایی

زمانی که آلیستر مک کرولی بزرگترین شیطان پرست در سال 1904 اعلام کرد در محوطه اهرام ثلاثه در مصر توسط موجودی به نام آیواس تسخیر شده و این موجود راز هایی از هستی و خلقت را برای وی بازگو نموده است، سناریوی جدید شیطان برای قرن جدید کلید خورد. پس از آن تا به امروز خیلی ها بر این مسئله تاکید داشته اند و از دانشمندان بزرگ تا رهبران مذهبی در دنیا همه متفق القول اضحار می دارند که نسل بشر ساخته و هدایت شده از طرف موجوداتی فضایی است که نشانی برای ما در آسمان قرار داده اند که قابل دیدن است و آن ستاره سیریوس (رع ، شعرا ، تیشتر) می باشد و دروازه ای است به محل زندگی موجوداتی که خالق و حافظ ما می باشند. دقت کنید درست همان حرفهایی که هزاران سال پیش اجداد ما را از راه بدر کرده بود دوباره در حال تکرار شدن می باشند.

هالیوود

قطعا در فیلم های هالیوودی به خصوص کارتون های دیزنی دیدید که همیشه نقش اول داستان وقتی میخواهد آرزو کند شب جلوی یک ستاره ارزو میکند و آرزویش صبح برآورده میشود. این ستاره در تمام فیلم های هالیوودی همین سیریوس هست هالیوود برای تقدس این 

بسیار تلاش کرده است  شما دوستان عزیز را به دیدن دوباره ی فیلم جنگ ستارگان دعوت می کنم

در فیلم پینوکیو:

در بازی سوپرماریو یا قارچ خور:

 

فراماسونری:

این ستاره در فراماسونری حرف اول و آخر را میزند:

نردبان صعود در فراماسونری:

می بینید چشم درخشنده رو و دو ستون که پله ها از بینشون صعود کردن و سه عدد 3 و 5 و 7 در کنار پله ها درج شده که نظراتی هست مبنی بر این که آدرس ستاره سیریوس در آسمان هست یا اینکه اعداد اول هستند (3 ستاره کمربند جبار، پنج ستاره شاخ گاو،  7ستاره خوشه پروین که در راستای ستاره سیریوس قرار دارند)

 

این موجودات بالدار چه چیزی هستند که دارند ازستاره ی صبح به صفحه ی شطرنجی (برخورد بعدی) نزول می کنند؟؟

اینها همان خدایان گذشته ی تمدن ها ی باستانی و خدایان فراماسون ها می باشند

در آخر اگر می خواهید بدانید که ستاره ی صبح خاستگاه کیست ؟شما را به حدیثی از امیر المومنین ارجاع می دهم 

حضرت علی (ع) در پاسخ به سوال اصبغ ابن نباته درباره دجال، می فرمایند: 

عینه الیمنى ممسوحة والأخرى فی جبهته تضیء کأنها کوکب الصبح 

چشم راست ندارد و چشم دیگر در پیشانی اوست و مانند ستاره صبح می درخشد.

 

 

 

برای مشاهده ی پربازدیدترین مطالب، اینجا کلیک کنید

در صورت علاقه مندی به موضوعات جن ، شیطان پرستی و موجودات فضایی اینجا را کلیک کنید

 

کپي برداري از مطالب antifreemason فقط با ذکر منبع مجاز ميباشد 

مطالب مرتبط

کمربند اوریون خاتسگاه شیاطین (بخش اول مصر)

کمربند اوریون خاتسگاه شیاطین (بخش دوم امریکای جنوبی)

اقامتگاه شیطان کجاست؟؟ ، چرا ستاره ی پنچ پر ؟؟ ارتباط بین ستاره ی صبح و جوکر چیست؟؟

کلیسا کدام خدا را می پرستد؟ (قسمت اول)

آیا پنجه یا دست ابولفضل (ع) نمادی الحادیست؟؟ +عکس

شیطان در کلیه ی تمدن های بشری + عکس

یوگا پرستش شیطان

جن و موجودات فضایی قسمت اول

آیا داوینچی در آثارش ادای احترام به شیطان می کند ...؟ + عکس

 


نظرات شما عزیزان:

erfan
ساعت7:45---23 بهمن 1398
با سپاس از مطالب شما. از کانال من دیدن فرمایید.www.aparat.com/erfansadeghi

الهام
ساعت16:53---2 دی 1398
من خودم همیشه به داستان حضرت عیسی شک داشتم و برام غیرطبیعی بود و بنظرم میومد کلا خود مسیح از همون اول جن بوده خودش خصوصا که تاکید داشت من پسر خدا هستم .
با توجه به مطالب شما پس این درخت کریسمس هم در واقع همون درخت کابالا هست که در نوک اون یه ستاره هم میذارن.
و یه چیز دیگه شاید جبرییل هم در واقع یه جن بوده ولی از نوع خوبش برای همین مطالب علمی قرآن درست دراومده چون جبرییل هم خب میدونسته این چیزها رو مثل همون شیاطین.


مرجان
ساعت16:46---2 دی 1398
پس یعنی این نوع از جنها و شیاطین در این ستاره ها زندگی میکنن و از اونجا میتونن به کره زمین رفت و آمد کنن؟؟؟
اگه اینجوری باشه پس فرقی نمیکنه بهشون بگیم فرازمینی یا شیاطین ؟؟


حسین
ساعت14:15---23 مهر 1397
باتشکر فراوان

مفیدی
ساعت9:54---20 آبان 1396
مطلب بسیار خوبی بود. عالی بود. ممنون. این مطلب هم بنظرم میتونه مفید باشه:
https://rooabra.com/1396/08/18/sirius/


Ali
ساعت1:55---3 مرداد 1396
اولش که وارد وبسایت شدم نمیدونستم اما بعدش فهمیدم از خدا و این دنیا هیچی نمیفهمی و هنوز خیلی مونده خدا رو بشناسی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


درباره

فراماسون ها، .دجال، شیطان پرستی، کابالا، امام زمان (عج)، ظهور، اسلام ،یهودیت،مسیحیت،دشمن شناسی، منجی شناسی، ، ائمه،پیامبر، بیت المقدس ، صهیون ، اسرائیل ، ایران ، شیعه، سنی ، وهابیت ، بهایی، بودا، رسانه
پروفايل
نويسندگان antifreemason
تازه ترين مطالب antifreemason
موضوعات
آرشيو
لينکدوني
پيوندها
ظهور نزدیک است
مقتدر مظلوم
جنبش سایبری 313
رقص شیطان
آنتی فراماسونی
سلام بر ابراهیم((شهید ابراهیم هادی))
انجمن ضد فراماسون های ایرانی
غرب شناسی
ضدماسون
ضدصیهونیست
جنبش ماسون ستیزی
دست پنهان شیطان
رئیس جمهور مجازی
دجال کیست ؟
اخبار و مقالاتی پیرامون آخرالزمان، ظهور موعود آخرالزمان عج ...
بیداری اندیشه" target="_blank" >تالار بیداری اندیشه
پخش زنده و مستقیم از حرم امام علی , حرم امام حسین , حرم حضرت ابوالفضل عباس , حرم امام موسی کاظم , حرم امام رضا . حرم امام جواد علیه السلام و حرم حضرت عبدالعظیم حسنی و مسجد کوفه و مسجد سهله و مدینه منوره و مکه مکرمه
پخش زنده از حرم امام حسین علیه السلام
پخش زنده حرم امام رضا علیه السلام
بانک صوت و فیلم مذهبی
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه
همسریابی
درگاه پرداخت اینترنتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان antifreemason و آدرس antifreemason.LoxBlog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





جستجو
امکانات سايت