اللهُ لاَ إِلَهَ إِلاَّ هُوَ الْحَيُّ الْقَيُّومُ لاَ تَأْخُذُهُ سِنَةٌ وَلاَ نَوْمٌ لَّهُ مَا فِي السَّمَاوَاتِ وَمَا فِي الأَرْضِ مَن ذَا الَّذِي يَشْفَعُ عِنْدَهُ إِلاَّ بِإِذْنِهِ يَعْلَمُ مَا بَيْنَ أَيْدِيهِمْ وَمَا خَلْفَهُمْ وَلاَ يُحِيطُونَ بِشَيْءٍ مِّنْ عِلْمِهِ إِلاَّ بِمَا شَاء وَسِعَ کُرْسِيُّهُ السَّمَاوَاتِوَالأَرْضَ وَلاَ يَؤُودُهُ حِفْظُهُمَا وَهُوَ الْعَلِيُّ الْعَظِيمُ لاَ إِکْرَاهَ فِي الدِّينِ قَد تَّبَيَّنَ الرُّشْدُ مِنَ الْغَيِّ فَمَنْ يَکْفُرْ بِالطَّاغُوتِ وَيُؤْمِن بِاللّهِ فَقَدِ اسْتَمْسَکَ بِالْعُرْوَةِ الْوُثْقَىَ لاَانفِصَامَ لَهَا وَاللّهُ سَمِيعٌ عَلِيمٌ * اللّهُ وَلِيُّ الَّذِينَ آمَنُواْ يُخْرِجُهُم مِّنَ الظُّلُمَاتِ إِلَى النُّوُرِ وَالَّذِينَ کَفَرُواْ أَوْلِيَآؤُهُمُ الطَّاغُوتُ يُخْرِجُونَهُم مِّنَ النُّورِ إِلَى الظُّلُمَاتِ أُوْلَئِکَ أَصْحَابُ النَّارِ هُمْ فِيهَا خَالِدُون
خداى يکتا که جز او کسي شايسته ستايش نيست / او هميشه زندهء پا برجاي است /(پس) هيچ گاه خواب سبک و سنگين او را فرا نمي گيرد /آنچه در آسمان ها و آنچه در زمين است در سيطره مالکيّت و فرمانروايى اوست /مگر مي شود کسي شفاعت کند(مردم را) بدون اجازهء او / به پيدا و پنهان ايشان آگاه است / وايشان ذرّه اي از دانش او را احاطه ندارند / مگر به آنچه او بخواهد / دامنه تخت (سلطنت) او آسمانها و زمين است/ نگهداري اينها برايش کاري نيست / و او بلند مرتبه ترين و بزرگ مطلق است در دين اجباري نيست،فرق ميان پيشرفت و سقوط بيان شده است/ پس آن کس که طغيانگر بودامّا به خدا ايمان آورد به بهترين دستاويز نجات (از پرتگاه) رسيده است که پاره شدني نيست /و خدا شنوا و دانا است./ خدا پشتيبان افراد باايمان است آنها را از تاريکيها بيرون مي ‌آورد و به طرف نور ميبرد/ به همان صورت به کساني که طغيان کردند کمک ميکند چنان که آنها را از نور بيرون آورده به درون تاريکيها ميبرد/.آنهايند اهل آتش جهنّم و هميشه در آن خواهند بود دريافت کد کلیسا کدام خدا را می پرستد؟ (قسمت چهارم)

پر بازدید کننده ترین وبلاگ تخصصی ضد فراماسونی فارسی زبان

پرستش خورشید


در کلیسای سنت پیتر رم ،مجسمه قابل توجهی وجود دارد که احتمالا بیشتر اوقات بازدیدکنندگان متوجه آن نمیشوند . این مجسمه یکی از مجسمه هایی است که توسط جیان لوئیجی برنینی ساخته شده و مقبره پاپ الکساندر هفتم را آذین داده است . در این مجموعه مجسمه در چهار گوشه ی تخت تندیس اسقف اعظم ، تندیس چهار باکره است : نیکوکاری ، تقوا،عدالت و حقیقت .
 
نیکوکاری در گوشه چپ جلو و "لا وریتا" یا حقیقت در گوشه ی سمت راست جلو از تصویر زیر قرار دارد .
 
اولین چیزی که ممکن است توجه شما را به خود جلب کند کره زمین است که زیر پاهای حقیقت (truth) قرار گرفته به گونه ای که انگار بر فراز آن ایستاده است . این حاکی از قدرت آن بر روی زمین است . سپس در نگاه نزدیکتر می بینید که در آغوشش به خورشیدی چنگ زده است. شاید به عنوان نمادی از اینکه حقیقت در طی زمان و با نور روز آشکار می شود .

در تاریخ آمده که بابلیان پاگانیست خورشید را همانند یک خدا می پرستیدند و رومیان ملحد نیزخورشیدرا پرستش می کردند . کلیسای رومی کاتولیک ،با کمک قیصر (سزار کنستانتین) روز عبادت را از سبث (Sabbath) به یکشنبه (Sun Day) تغییر داد ومسلماً از تصاویر و نمادهای خورشید برای آن استفاده کرد در ادامه به بررسی سمبل خورشید تابان در اشکال مختلف هنر که توسط کلیسای کاتولیک به کار برده شده است می پردازیم . 

ستارگان نمایاننده ی خدایان پاگانی بودند.

و شما برپا کردید خیمه گاهی برای مولوخ خود (خدای پاگانی، جن مولوخ ) و ستاره ی خدا را تصویری از بتها کردید برای خود . " کتاب عاموس (Book of Amos) 5:26 "

بله ، شما پرستشگاه مولوخ و ستاره خدایتان رمفان را برداشتید .یعنی اصنامی ساختید تا آنها را پرستش کنید پس شما را بدان طرف بابل منتقل می سازم . "اعمال رسولان 7:43 "


در تصویر اثر باستانی زیر که از زیر زمین اتاقک مقدس معبد پاگانی شهر کنعانی هازور( Hazor / Hatzor) در شمال اسرائیل پیدا شده و قدمت آن به 1400 سال پیش از میلاد مسیح برمی گردد حکاکی هایی وجود دارد که اینچنین بیان می کند :

 

میز پیشکشی از مرمر سیاه ، ستون مانند ، با نمادی حکاکی شده از خدای طوفان - بعل - ، در کناره های آن . این سمبل یک دایره با علامت چلیپا در میان آن است .

 

در بالا میزی از قرن 9 قبل از میلاد است که خدای خورشید بابلی ها ، شاماش (Shamash ) در سمت راست تصویرِ روی آن نشسته و نشان قدرت خود را در دست دارد . چوبی بلند و یک حلقه ، و شاه را با دو ملازم خود در سمت چپ میبینیم . در قسمت میانی بر روی یک قربانگاه تصویر بزرگی از یک خورشید چهار پربه همراه پرتوهای کوچک مواج بین پر ها را مشاهده میکنیم. ا میدانید که این نماد برای نشان دادن خدای خورشید به کار برده میشده است. اما چرا در تصویر زیر ، پشت پاپ ژان پل دوم جلوی محراب کلیسای سنت پیتر ، طرح خورشید تابان که خیلی نزدیک به سمبل پاگانی خدای خورشید یا همان بعل یا شاماش است را مشاهده میکنیم؟ چه دلیلی برای استفاده از این نماد الحادی در کلیسای کاتولیک وجود دارد؟

 

در تصویر زیر پاپ ژان پل دوم در جشن پنجاهه (گلریزان) را مشاهده میکنید. به نماد بعل توجه کنید. در تصویر سمت چپ نیز پاپ را در مراسم عشای ربانی مشاهده میکنید.

و تصویر زیر نماد بعل است .

 

در عبری کلمه ی خورشید اینگونه معنا می شود :

"shemesh, sheh'-mesh; from an unused root mean. to be brilliant; the sun"
"شاماش ، گرفته شده از ریشه ای نامستعمل، درخشان بودن "

به دو تصویر زیر دقت کنید . پایین سمت چپ تصویری از تاج گذاری پاپ پیوس 11 در سال 1922را میبینید .بر روی پرده ی منقوشی که از بالکون آویزان است سه نماد از بعل / شاماش مشهود است . در راست پاپ جان 23 در میدان سنت پیتر از بالای پرده ای مشابه برای جمعیت بعد از یک سخنرانی دست تکان می دهد . 
بازهم به نمادها ی سالهای اخیر در زمان پاپ ژان پل دوم که به سمبل بعل/شاماش اشاره میکند و جلوی تاج کله ماهی مانند ظاهر شده است دقت کنید . به چلیپای کوچک سیاه روی شانه ی او نیز توجه کنید . چلیپای کوچکی که بر روی لباسی که از فیلسوفان رومی گرفته شده است ، لباسی که به ردای فیلسوفان رومی یا پالیوم (Pallium) معروف است .

 

پالیوم (ردای) مدرن، نواری است به عرض 2 اینچ که دور گردن و شانه و سینه را می پوشاند و دو آویز دارد که یکی در جلو و دیگری از عقب آویزان شده اند . تزئین ردا شامل 6 چلیپای کوچک سیاه است . یکی جلو و یکی پشت سینه ، یکی روی هر کدام از شانه ها و یکی روی هر کدام از آویزها . پایین ستون سنگی ایستاده آشوری است را مشاهده میکنید که تاریخ گذاری آن بین 824-811 قبل از میلاد بازمیگردد. این ستون سنگی شاه شمشی – ادد (Shamshi-Adad ) پنجم را نشان می دهد . به طور ویژه به گردنبندی که شاه پوشیده توجه کنید . روی آن چیزی است که امروزه صلیب مالتی خوانده می شود . صلیب مالتی نشانی برای رده‌ای از جنگاوران مسیحی بوده است که بدان شوالیه مالت می‌گفتند. دو هزار و هشتصد سال پیش این شکل، سمبل پاگانی پرستش خورشید بود .

 

پاپ برای چه از این نماد الحادی استفاده میکند؟ چرا پاپ با اسقف های اعظم برای استفاده ی از این نماد توسط کشیش ها و کاردینالها به عنوان نماد اتحاد و وابستگی آنها به پاپ مشورت کرده است؟! به آن نماد ایکس (X) در زیر ردای پاپ نیز توجه کنید. یک صلیب مورب که تقلیدی از بند متقاطع موربی است که شاه پاگانی زیر صلیب مالتی پوشیده است . نماد ایکس را نیز همچنین در آیین های مصر باستان نیز میبینیم . پاپ همچنین حلقه و چوبی دارد که نشانه ی قدرت است که به طور قابل توجهی شبیه نماد خدای خورشید، شاماش ، در میز بابلی که قبلا دیدیم است . در تصویر زیر شما لوح یاد بود شاه نصیر پال دوم شاه آشور را مشاهده میکنید. به دست شاه آشور نصیر پال دوم در لوح یادبود سنگی دقت کنید. در مچ نشانه ی خورشید تابان است . در راست همان نماد را روی دستکش پاپ جان 23 می بینید. آیا این شباهت اتفاقی است؟!

 

نمایه ی شاه ملحد باستانی در سنگ بنای بالا،نوار باریکی از پارچه را نشان می دهد که از عقب کلاه او آویزان است ، این آویخته ها همچنین در تاج و کلاه پاپ هم دیده می شوند . همانطور که در تصویر پاپ و تصویر زیر میتوانید این نوار ها را ملاحضه کنید .

 

در پایین مدالی از نمایشگاه واتیکان مربوط به سال 1988 نمایش داده شده است. به شباهت آن به نماد بعل توجه کنید.

 

ازدیگر نمونه ها میتوان به موارد زیر اشاره کرد. دو نمونه از قدحی را میبینیم که نان عشای ربانی درآن نگهداری میشود . نمونه ی سمت چپ صلیب مالتی و نمونه ی دیگر صلیب چهار گوشه با یک دایره را به جای دستگره ی درب خود دارند . آیا آنها با نماد باستانی بعل / شاماش شباهت عجیبی ندارند؟!

 

به سکه ی صد لیره ای طلایی واتیکانی دقت کنید . به نماد بعل که پشت سر مجسمه ای که قرار است نمایانگر مسیح باشد توجه کنید . درست مانند همانی که در شهر هازور پیدا شد!

 

در زیر نماد خورشید تابان را زیر سقف خیمه گاه بالداچینو ی برنینی (Bernini's Baldacchino) ، بزرگترین مقبره ی سایبان شکل در کلیسای جامع سنت پیتر ،درست زیر محراب اصلی سنت پیتر که بنا به گفته ی بعضی مقبره ی سنت پیتر نیز هست ، می بینید . فاخته ای که جلوی نماد خورشید تابان است قرار است سمبل روح القدس باشد . به صورت قرار گرفتن اشعه های خورشید توجه کنید . آنها واقعا شبیه سمبل الحادی خورشید که توسط پادشاه آشوری پوشیده شده بودهستند (صلیب مالتی ) یعنی حدود 800 سال قبل از میلاد مسیح .

 

همچنین برنینی تصاویر پاگانی خورشید را بالای هر چهار ستون بالداچینو ی خودش که بالای محراب سنت پیتر بنا شده اند قرار داد . " تصویر خورشید و سه زنبور نماد خاندان برنینی و پاپ اوربان هشتم هست . "

 

اینجا سمت چپ هم قطعا همان تصویری است که روی لاوریتا ( عدالت ) و بالداچینو ی برنینی پیدا شد . اما این صورت خدای خورشید پاگانی یونانی ،آپولو است بر روی معبد آپولو در موزه ی پرگامون برلین !

منبع :حقیقت خاموش

 

برای مشاهده ی پربازدیدترین مطالب، اینجا کلیک کنید

 

مطالب مرتبط

کلیسا کدام خدا را می پرستد؟ (قسمت اول)

کلیسا کدام خدا را می پرستد؟ (قسمت دوم)

کلیسا کدام خدا را می پرستد؟ (قسمت سوم)

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


درباره

فراماسون ها، .دجال، شیطان پرستی، کابالا، امام زمان (عج)، ظهور، اسلام ،یهودیت،مسیحیت،دشمن شناسی، منجی شناسی، ، ائمه،پیامبر، بیت المقدس ، صهیون ، اسرائیل ، ایران ، شیعه، سنی ، وهابیت ، بهایی، بودا، رسانه
پروفايل
نويسندگان antifreemason
تازه ترين مطالب antifreemason
موضوعات
آرشيو
لينکدوني
پيوندها
ظهور نزدیک است
مقتدر مظلوم
جنبش سایبری 313
رقص شیطان
آنتی فراماسونی
سلام بر ابراهیم((شهید ابراهیم هادی))
انجمن ضد فراماسون های ایرانی
غرب شناسی
ضدماسون
ضدصیهونیست
جنبش ماسون ستیزی
دست پنهان شیطان
رئیس جمهور مجازی
دجال کیست ؟
اخبار و مقالاتی پیرامون آخرالزمان، ظهور موعود آخرالزمان عج ...
بیداری اندیشه" target="_blank" >تالار بیداری اندیشه
پخش زنده و مستقیم از حرم امام علی , حرم امام حسین , حرم حضرت ابوالفضل عباس , حرم امام موسی کاظم , حرم امام رضا . حرم امام جواد علیه السلام و حرم حضرت عبدالعظیم حسنی و مسجد کوفه و مسجد سهله و مدینه منوره و مکه مکرمه
پخش زنده از حرم امام حسین علیه السلام
پخش زنده حرم امام رضا علیه السلام
بانک صوت و فیلم مذهبی
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه
همسریابی
درگاه پرداخت اینترنتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان antifreemason و آدرس antifreemason.LoxBlog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





جستجو
امکانات سايت