اللهُ لاَ إِلَهَ إِلاَّ هُوَ الْحَيُّ الْقَيُّومُ لاَ تَأْخُذُهُ سِنَةٌ وَلاَ نَوْمٌ لَّهُ مَا فِي السَّمَاوَاتِ وَمَا فِي الأَرْضِ مَن ذَا الَّذِي يَشْفَعُ عِنْدَهُ إِلاَّ بِإِذْنِهِ يَعْلَمُ مَا بَيْنَ أَيْدِيهِمْ وَمَا خَلْفَهُمْ وَلاَ يُحِيطُونَ بِشَيْءٍ مِّنْ عِلْمِهِ إِلاَّ بِمَا شَاء وَسِعَ کُرْسِيُّهُ السَّمَاوَاتِوَالأَرْضَ وَلاَ يَؤُودُهُ حِفْظُهُمَا وَهُوَ الْعَلِيُّ الْعَظِيمُ لاَ إِکْرَاهَ فِي الدِّينِ قَد تَّبَيَّنَ الرُّشْدُ مِنَ الْغَيِّ فَمَنْ يَکْفُرْ بِالطَّاغُوتِ وَيُؤْمِن بِاللّهِ فَقَدِ اسْتَمْسَکَ بِالْعُرْوَةِ الْوُثْقَىَ لاَانفِصَامَ لَهَا وَاللّهُ سَمِيعٌ عَلِيمٌ * اللّهُ وَلِيُّ الَّذِينَ آمَنُواْ يُخْرِجُهُم مِّنَ الظُّلُمَاتِ إِلَى النُّوُرِ وَالَّذِينَ کَفَرُواْ أَوْلِيَآؤُهُمُ الطَّاغُوتُ يُخْرِجُونَهُم مِّنَ النُّورِ إِلَى الظُّلُمَاتِ أُوْلَئِکَ أَصْحَابُ النَّارِ هُمْ فِيهَا خَالِدُون
خداى يکتا که جز او کسي شايسته ستايش نيست / او هميشه زندهء پا برجاي است /(پس) هيچ گاه خواب سبک و سنگين او را فرا نمي گيرد /آنچه در آسمان ها و آنچه در زمين است در سيطره مالکيّت و فرمانروايى اوست /مگر مي شود کسي شفاعت کند(مردم را) بدون اجازهء او / به پيدا و پنهان ايشان آگاه است / وايشان ذرّه اي از دانش او را احاطه ندارند / مگر به آنچه او بخواهد / دامنه تخت (سلطنت) او آسمانها و زمين است/ نگهداري اينها برايش کاري نيست / و او بلند مرتبه ترين و بزرگ مطلق است در دين اجباري نيست،فرق ميان پيشرفت و سقوط بيان شده است/ پس آن کس که طغيانگر بودامّا به خدا ايمان آورد به بهترين دستاويز نجات (از پرتگاه) رسيده است که پاره شدني نيست /و خدا شنوا و دانا است./ خدا پشتيبان افراد باايمان است آنها را از تاريکيها بيرون مي ‌آورد و به طرف نور ميبرد/ به همان صورت به کساني که طغيان کردند کمک ميکند چنان که آنها را از نور بيرون آورده به درون تاريکيها ميبرد/.آنهايند اهل آتش جهنّم و هميشه در آن خواهند بود دريافت کد کلیسا کدام خدا را می پرستد؟ (قسمت سوم)

پر بازدید کننده ترین وبلاگ تخصصی ضد فراماسونی فارسی زبان


تقریبا تمام تاج های بازمانده به شکل یکسانی هستند . فرم آنها کندویی شکل است که هسته ی مرکزی آن از نقره ساخته شده است . این تاج ها که تیارا نامیده میشوند دارای تزئیناتی طلایی و گاها دارای فرم های صلیب و برگ و ... در اطراف خود هستند . در قسمت بالایی بیشتر آنها یک صلیب نصب شده است . تیارای پاپ گریگوری شانزدهم با دایره ی طلایی مینا کاری شده بود . تیاراهای مختلفی که پاپ های مختلف از آنها استفاده میبردند گرچه در جزئیات کمی باهم تفاوت هایی داشتند ولی همگی شکل کندویی خود را حفظ کرده بودند و دارای سه طبقه بر روی خود بودند. به نظر شما آیا این طبقات بر روی تاج ها میتواند نماد چیزی باشد؟!

پاپ کلمنت پنجم اولین نفری بود که تاج سه گوشه را پوشید .

 

تئوری های مختلفی از مفهوم این طبقه ها روی تاج ها ارائه شده است که در ادامه به یکی از آنها اشاره خواهیم کرد که کمتر مورد توجه قرار گرفته است . چیز جالبی که در گوشه ی یکی از تیارا ها وجود دارد سه کلمه ی "Vicarius filii dei " است. تصویر زیر نشان دهنده ی ارزش عددی کلمه بر اساس سیستم عددی رومی است

 

شاید تعجب کنید ولی در سیستم عددی رومی از این سه کلمه به عدد 666 میرسیم که همانطور که میدانید عدد شیطان است . شاید باور آن سخت باشد ولی ارزش اندکی تامل را دارد. در تصویر زیر پاپ جان بیست و سوم را مشاهده میکنید که تیارای سه تکه را بر سر نهاده است .

 

در تصویر زیر کریشنا را مشاهده میکنید که چیزی همانند تیارای کلیسای کاتولیک را بر سر دارد . کریشنا الهه ی آبی رنگ هندو است که بارها خود را تجلی خدا معرفی کرده است. امروزه تلاش بسیاری از سوی سایت ها و وبلاگ های خارجی و بعضا برخی وبلاگ های مدعی ایرانی میشود تا کریشنا را به عیسی مسیح مرتبط کنند ولی بدانید عیسی مسیح پیامبر برحق خداست وکریشنا الهه ای شیطانی وتجسمی از خدایگانی چون هوروس ، دیونزیوس ، میترا وسایر الهه های پاگانی است . برخی وبلاگ های ایرانی افسار گسیخته به بیان این اکاذیب که ارتباطی بین عیسی علیه السلام و کریشنا وجود دارد میپردازندبدو توجه به اینکه ریشه ی این مهملات از چه موضوعات الحادی گرفته شده است.

در تصویر پایین نیز تشابه تاج های سه تکه را میتوانید مشاهده کنید . سمت چپ بت بابلی متعلق به 1800 سال پیش از میلاد را مشاهده میکنید ، در سمت راست نیز بت آشوری را میبینید. 

در تصویر بعدی سمت راست ما تاجی همانند تیارای پاپ را که از سه تکه تشکیل شده است را که در خورساباد کشور عراق مربوط به 705 تا 721 سال پیش از میلاد را مشاهده میکنیم . این تاج سه تکه به وسیله ی خدای خورشید پاگانی شاماش (Shamash) نیز پوشیده شده بود . همانطور که در دایرة المعارف کاتولیک نیز اشاره شده است این میتواند منشاء تیارای پاپ باشد. در سمت چپ نیز تیارای پاپی و دوکلید که یکی از نماده های کلیساست را مشاهده میکنید.

در تصویر بعد به تاج ازیریس الهه ی مصری توجه کنید .سه تکه بودن تاجش را ببینید. آیا این شباهت ها اتفاقی است ؟!

یکی دیگر از نماد هایی که اهمیتی سمبلیک را داراست برخی درختان هستند. بلوط ، کاج ، زبان گنجشک ، سرو و نخل پنج درختی هستند که اهمیتی سمبلیک را دا را هستند . (از نمونه های این سمبل گرایی را میتوانید در افتتاحیه ی المپیک ۲۰۱۲ لندن که در آن از درخت بلوط وهمچنین ناقوس استفاده شد ببینید. تصویر سمت چپ پایین درخت بلوطی است که نمادین در افتتاحیه بازی های المپیک تابستانی ۲۰۱۲ استفاده شد.)
خدای شغل و حرفه معمولا در پوشش یک بلوط پرستش میشد. خدای نجات دهنده در فرم کاج و خدای طبیعت در نماد درخت زبان گنجشک پرستش میشدند . الهه هایی هم بوده اند که در فرم سرو یا نخل معرفی شده اند. خدای شراب دارای چوب بلندی که بالای آن یک میوه ی کاج یا خوشه ای از انگور همراه برگ مو بود دیده میشد. میوه ی کاج سمبل مردانگی در گذشته ی دور بود .

تصویر زیر عصای میوه ی کاجی است که در موزه ی مصری تورینو در ایتالیا وجود دارد. این عصا سمبل خدای خورشید ، اوزیریس است ریشه گرفته یعنی از مصر جایی که او مسیح آنجا بود .هنگامیکه او مرد ، مردم مادرش ایزیس رابه عنوان مادر باکره پرستش کردند . ازیریس عیسی مسیح تقلبی مصریان بود . همانطور که میبینید میوه ی کاج هنوز باز نشده است و شاید گشوده شدنش به معنی هشیاری و تاثیر بردیگر ملت ها باشد .

 

میوه ی کاج سمبل مردانگی در گذشته ی دور بود. عصای خدای شراب – چوب بلندی که بالای آن یک میوه ی کاج یا خوشه ای از انگور همراه برگ مو یا گاهی ربان پیچیده شده دورش بود دلالت می کند بر اینکه شگفتی طبیعت ممکن است به وسیله ی آلت مردانگی خورشید باشد . درخت کاج در افسانه های دیونیزیوس و آپولو نیز مقدس است . در افسانه شناسی یونان چوب بلند رازیانه ای بزرگی بود که تیروسوس ( عصای میوه کاج ) نامیده میشد که با پیچک و برگ مو پوشیده شده بود ودر سر آن همیشه میوه ای از کاج وجود داشت. 

تصویر زیر خدای بالدار آشوری را نشان میدهد که یک میوه ی کاج را در دست گرفته است . میوه ی کاج نمایانگر بازتولد است ، همان تناسخ . تناسخی که به بازگشت دوباره ی تموز بابلیان باز میگردد ، همان تموزی که درقسمت های قبلی این مقالات به آن اشاره کردیم. بیشتر آیین های الحادی در تاریخ به تناسخ تموز بابلیان اشاره کرده اند . مادر او سمیرامیس اولین مادر باکره بیش از 1000 سال پیش از میلاد بود . درست کردن علامت صلیب بر روی سینه را میتوان با درست کردن علامت تی بابلیان که نشان دهنده ی بیعت و علاقه ی آنها به تموز بود مقایسه کرد. آیا میتوان گفت که شیطان تموز بابلی را به بدلی از حضرت عیسی (ع) تبدیل کرده است تا در پس پرده و بدون اینکه حتی خود ما اطلاع داشته باشیم به پرستش این خدای الحادی بپردازیم؟!

 

 در تصویر زیر الهه یونانی دیونزیوس (Dionysus) عصای میوه ی کاج را به عنوان نمادی از باروری حمل میکند . میوه ی کاج و عصای مربوط به آن در مجسمه ها و هنر پاگانی به عنوان نمادی از باروری و تناسخ دیده میشود. تصویری که در پایین میبینید تصویر به صلیب کشیده شدن حضرت عیسی که درود و رحمت خدا بر او باد نیست بلکه تصویر الهه ی پاگانی دیونزیوس یونانی است . به نماد ماه وستاره ای که دربالا میبینید توجه کنید ،

 

در تصویر زیر بزرگترین مجسمه ی میوه کاج دنیا را مشاهده میکنید . تعجب نکنید هنگامی که بدانید این مجسمه در واتیکان روم قرار دارد . مشرکان همیشه زندگی ابدی را مطلوب میدانستند و آن را با پرستش و احترام گذاشتن به اشیاء و طبیعت جستجو میکردند. کلیسای رومی کاتولیک از میوه ی کاج بهتر از هر آیین پاگانی دیگری استفاده میکند . آیا میتوان گفت که کلیسا در پوشش مسیحیت مخفی شده در حالی که قلبی تپنده از آیین های پاگانی در درونش میتپد؟! بازهم کاجی که دیده میشود نارس و باز نشده است ، همانطور که آنها میخواهند. میوه ی کاج در معماری و تزئینات کلیسای کاتولیک بسیار معمول است .
درحالی که ادیان برای برای یادآوری زندگی اخروی آمده بودند چرا پاپ باید نماد پاگانی زندگی ابدی پاگانی را حمل کند؟! در زیر پاپ بندیکت شانزدهم را با میوه ی کاجی که سمبل مردانگی بر عصایش است را مشاهده میکنید.

 

 در زیر خدای خورشید مکزیکی همراه با میوه ی کاج را مشاهده میکنید. در سمت چپ نیز دست برنز رومی را میبینید ، به میوه ی کاج در هر دو تصویر توجه کنید. تجسم این دایان الحادی در سرتاسر جهان وجود دارد ، تنها نام انها تغییر کرده و نوع ظهورشان با توجه به فرهنگ و زمان آن تمدن بوده است.

 

میوه ی کاج در لژ های فراماسونری نیز دیده میشود .

 

میوه ی کاج معمولا در هشت وجهی های فراماسونری در سقف لژهای ماسونی دیده می شود . مجسمه های بزرگ فراماسونری در گوشه ی ساختمان وایت هال در ناحیه ی مالی نیویورک نیز میوه کاج را در خود جای داده اند .

 

نماد شناسی میوه کاج در تمدن های مختلف:

بالا راست به چپ: 
1. پاپ با عصایی که طرح میوه کاج دارد
2. میوه کاج بر روی عصای دیونیسوس (خدای شرابخواری در یونان باستان) 
3. همان
4. عصای اُزیریس (خدای مردگان در مصر باستان) با علامت میوه کاج

پایین راست به چپ:
1. بزرگترین مجسمه سنگی از میوه کاج در شهر واتیکان
2. خدای آشوری با میوه های کاج در دست
3. همان

 

برای مشاهده ی پربازدیدترین مطالب، کلیک کنید

 

 مطالب مرتبط

کلیسا کدام خدا را می پرستد؟ (قسمت اول)

 کلیسا کدام خدا را می پرستد؟ (قسمت دوم)

کلیسا کدام خدا را می پرستد؟ (قسمت چهارم)


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

 نوشته شده توسط Sabi در دو شنبه 31 فروردين 1394برچسب:کاج, لژهای ماسونی,فراماسونری,واتیکان,عصای,,

 لينك مطلب


درباره

فراماسون ها، .دجال، شیطان پرستی، کابالا، امام زمان (عج)، ظهور، اسلام ،یهودیت،مسیحیت،دشمن شناسی، منجی شناسی، ، ائمه،پیامبر، بیت المقدس ، صهیون ، اسرائیل ، ایران ، شیعه، سنی ، وهابیت ، بهایی، بودا، رسانه
پروفايل
نويسندگان antifreemason
تازه ترين مطالب antifreemason
موضوعات
آرشيو
لينکدوني
پيوندها
ظهور نزدیک است
مقتدر مظلوم
جنبش سایبری 313
رقص شیطان
آنتی فراماسونی
سلام بر ابراهیم((شهید ابراهیم هادی))
انجمن ضد فراماسون های ایرانی
غرب شناسی
ضدماسون
ضدصیهونیست
جنبش ماسون ستیزی
دست پنهان شیطان
رئیس جمهور مجازی
دجال کیست ؟
اخبار و مقالاتی پیرامون آخرالزمان، ظهور موعود آخرالزمان عج ...
بیداری اندیشه" target="_blank" >تالار بیداری اندیشه
پخش زنده و مستقیم از حرم امام علی , حرم امام حسین , حرم حضرت ابوالفضل عباس , حرم امام موسی کاظم , حرم امام رضا . حرم امام جواد علیه السلام و حرم حضرت عبدالعظیم حسنی و مسجد کوفه و مسجد سهله و مدینه منوره و مکه مکرمه
پخش زنده از حرم امام حسین علیه السلام
پخش زنده حرم امام رضا علیه السلام
بانک صوت و فیلم مذهبی
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان antifreemason و آدرس antifreemason.LoxBlog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





جستجو
امکانات سايت