اللهُ لاَ إِلَهَ إِلاَّ هُوَ الْحَيُّ الْقَيُّومُ لاَ تَأْخُذُهُ سِنَةٌ وَلاَ نَوْمٌ لَّهُ مَا فِي السَّمَاوَاتِ وَمَا فِي الأَرْضِ مَن ذَا الَّذِي يَشْفَعُ عِنْدَهُ إِلاَّ بِإِذْنِهِ يَعْلَمُ مَا بَيْنَ أَيْدِيهِمْ وَمَا خَلْفَهُمْ وَلاَ يُحِيطُونَ بِشَيْءٍ مِّنْ عِلْمِهِ إِلاَّ بِمَا شَاء وَسِعَ کُرْسِيُّهُ السَّمَاوَاتِوَالأَرْضَ وَلاَ يَؤُودُهُ حِفْظُهُمَا وَهُوَ الْعَلِيُّ الْعَظِيمُ لاَ إِکْرَاهَ فِي الدِّينِ قَد تَّبَيَّنَ الرُّشْدُ مِنَ الْغَيِّ فَمَنْ يَکْفُرْ بِالطَّاغُوتِ وَيُؤْمِن بِاللّهِ فَقَدِ اسْتَمْسَکَ بِالْعُرْوَةِ الْوُثْقَىَ لاَانفِصَامَ لَهَا وَاللّهُ سَمِيعٌ عَلِيمٌ * اللّهُ وَلِيُّ الَّذِينَ آمَنُواْ يُخْرِجُهُم مِّنَ الظُّلُمَاتِ إِلَى النُّوُرِ وَالَّذِينَ کَفَرُواْ أَوْلِيَآؤُهُمُ الطَّاغُوتُ يُخْرِجُونَهُم مِّنَ النُّورِ إِلَى الظُّلُمَاتِ أُوْلَئِکَ أَصْحَابُ النَّارِ هُمْ فِيهَا خَالِدُون
خداى يکتا که جز او کسي شايسته ستايش نيست / او هميشه زندهء پا برجاي است /(پس) هيچ گاه خواب سبک و سنگين او را فرا نمي گيرد /آنچه در آسمان ها و آنچه در زمين است در سيطره مالکيّت و فرمانروايى اوست /مگر مي شود کسي شفاعت کند(مردم را) بدون اجازهء او / به پيدا و پنهان ايشان آگاه است / وايشان ذرّه اي از دانش او را احاطه ندارند / مگر به آنچه او بخواهد / دامنه تخت (سلطنت) او آسمانها و زمين است/ نگهداري اينها برايش کاري نيست / و او بلند مرتبه ترين و بزرگ مطلق است در دين اجباري نيست،فرق ميان پيشرفت و سقوط بيان شده است/ پس آن کس که طغيانگر بودامّا به خدا ايمان آورد به بهترين دستاويز نجات (از پرتگاه) رسيده است که پاره شدني نيست /و خدا شنوا و دانا است./ خدا پشتيبان افراد باايمان است آنها را از تاريکيها بيرون مي ‌آورد و به طرف نور ميبرد/ به همان صورت به کساني که طغيان کردند کمک ميکند چنان که آنها را از نور بيرون آورده به درون تاريکيها ميبرد/.آنهايند اهل آتش جهنّم و هميشه در آن خواهند بود دريافت کد پسران دخترنما/ حکم خداوند براي مردان زن نما چيست؟+عکس

پر بازدید کننده ترین وبلاگ تخصصی ضد فراماسونی فارسی زبان

چند وقتي هست که پيرايشگاه هاي مردانه در حال تبديل شدن به آرايشگاه هست. يعني آقايان ديگر به کاستن مو و اصلاح رضايت نمي دهند و مي خواهند با اضافه کردن اقلام آرايشي زيبا شوند.

پيرايش به معني کاستن و آقايان با کاستن (کوتاه کردن مو ، اصلاح و….) زيبا ميشوند و آرايش به معني اضافه کردن زيبا ميشوند  البته ناگفته نماند که خانم ها همينجوري زيبا هستن و ا آرايش براي زيبايي بيشتر است .

همچنين برخي از آقايان اين روزها براي پوشاندن اثرات پيري از روي موهاي صورت و ابرو، از انواع رنگ موها استفاده مي‌کنند که يا در منزل اين کار را انجام مي‌دهند

زماني پسران به کوتاه کردن مو به فرم هاي ساده رضايت مي دادن و بعد از مدتي مدل هاي مختلف مو آمد و يک مرتبه سير صعودي به خود گرفت . تا بحدي که امروزه مدل هاي مو “فشن” محبوبيت فراواني در نسل جوانان پيدا کرده است.

اما امروزه چيزي که شاهد هستيم ديگر به اين مدل مو ها رضايت نمي دهند و علاوه بر آن با برداشتن ابرو  و استفاده از لوازم  آرايشي در صدد زيباتر شدن هستند.

در خيابان با جواناني برخورد مي کنيم که با صورتي کاملا آرايش کرده دارن روزگار مي گذرانند!

 

اگر سري به برخي از  پيرايشگاه هاي شهرتان برويد مي بينيد که يک محل جداگانه با عنوان” اتاق گريم” طراحي کردند که پسران براي انجام اين کارها به آنجا مراجعه مي کنند.و اکثر اين مدل هاي آرايشي برگرفته از فرهنگ اروپائي و غربي است.

علل گرايش جوانان به آرايش کردن چيست؟

مي توان دلائل را در اين موارد خلاصه کرد عواملي همچنون: تنوع طلبي، کنجکاوي، ابراز وجود در مقابل جنس مخالف، عدم آشنائي با فرهنگ جامعه خود، ضعف اعتقادي و ديني،ضعف شخصيتي و هويتي و گاهي هم چشم همچشمي باعث بروز اين نوع رفتار از سوي جوانان مي شود.

و در اين جا نقش  رسانه ها و  به خصوص ماهواره نيز تاثير بسزائي دارد ، جواني که در خانه به تماشاي ماهواره مي نشيند با الگو برداري از بازيگران ، مجريان ، فوتباليست ها و ساير  ورزشکاران با فرهنگ بيگانگان خو مي گيرد و در صدد براورد خواسته هاي خود در اين زمينه هستند.

يکي از دلايل جذابيت و زيبايي مردان، داشتن هيبت و جذبه مردانه است نه داشتن يک صورت زنانه. و حتي دختران و زنان از پسراني که خودشان را شبيه زنان مي کنند بدشان مي ايد.

بعضي از روانشناسان بنام معتقدند :”مرد فقط زني را دوست دارد که از او ضعيفتر باشد و زن فقط مردي را دوست دارد که از او قويتر باشد .”(لذات فلسفه ،ويل دو رانت ،ص ۱۸۷)

 موسسه آماري “تي ام بي اي ” اروپا با بيان اينکه ۳۰ درصد مواد آرايشي منطقه خاورميانه در ايران مصرف مي‌شود؛ اعلام کرد که ايران هفتمين کشور پر مصرف مواد آرايشي در جهان است. که ۱۲ درصد از لوازم آرايشي موجود در کشور از سوي مرد‌ها مصرف مي شود. بر اساس آمار ۷ درصد از مردان کشور از لوازم آرايشي استفاده مي‌کنند.که اين آمار از اوضاع نامطلوب در ايران حکايت دارد.

“مهدي مرادي” کارشناس ارشد روانشناسي تربيتي در گفتگو با نبض سحر گفت: تغييرات مد ولباس در گذر نسلها امري کاملا طبيعي است.مد و نوع پوشش ما نيز بان سلهاي قبلي مان متفاوت بود. اما وقتي اين تغيير باهدايت و الگودهي فرهنگي و رسانه اي غربي هدايت مي شود عده اي ازنوجوانان هستندکه سريعتر جذب اين الگوهاي نامتعارف مي شوند و علت اين مساله را بايد در عوامل زمينه ساز جستجو نمود.

وي افزود: سبک تربتي والدين بستر مهم تمام گرايشها و ويژگيهاي شخصيتي ماست. پدر و جايگاه وي در خانواده عامل بسيار مهم الگويي براي يک نوجوان پسر محسوب ميشود.

مرادي افزود: درسن نوجواني هرچند گرايش به سمت گروههاي همسالان بيشتر است اما ثبات شخصيتي پدر ومادر براي هويت پذيري يک نوجوان به منزله يک تکيه گاه مهم به شمار مي رودکه نوجوان چنانچه از روي کنجکاوي ها و غرور نوجواني هم به بيراهه برود دوباره به همان روش والدينش برخواهدگشت و متاسفانه بسياري از فرزندان طلاق وخانواده هاي آشفته در اين راه قرباني ميشوند.

وي تاکيد کرد: مدهاي نامتعارف ازلحاظ فرهنگي در ايران بدليل عدم پذيرش اجتماعي خيلي دوام نمي آورند همانطورکه مدهاي شيطان پرستي به سرعت جايگاه خود در بين جوانان را از دست داد.

آراستگي ظاهر مردان از نظر اسلام:

امام صادق (ع ) مي فرمودند: اِنَّ اللّهَ يـُحـِبُّ الْجـَمـالَ وَالتَّجَمُّلَ، وَ يَکْرَهُ الْبُؤْسَ وَالتَّباؤُسَ، فَاِنَّ اللّهَ عَزَّوَجَلَّ اِذا اَنْعَمَ عـَلي عـَبـْدٍ نـِعـْمـهً اَحـَبَّ اَنْ يـَري عـَلَيـْهِ اَثـَرَها. قيلَ: وَ کَيْفَ ذلِکَ؟ قالَ: يُنَظِّفُ ثَوْبَهُ، وَ يُطَيِّبُ ريحَهُ، وَ يُحَسِّنُ دارَهُ، وَ يُکَفِّرُ اَفْنِيَتَهُ… .

هـمـانـا خـداونـد زيـبـايي و آراستگي را دوست دارد و زندگي نکبت بار و سخت و فروتني فـقـيـرانه را دشمن مي دارد؛ زيرا خداوند بزرگ وقتي نعمتي به کسي مي دهد، دوست دارد کـه اثـر آن را در زنـدگـي او بـبـيـنـد. پـرسـيـدنـد: و آن (تجمّل ) چگونه است ؟ فرمود: (بدين گونه که ) خويشتن را خوشبو، لباس را پاکيزه و خانه اش را زيبا سازد و صحن و سرايش را جارو کند.(بحارالانوار، ج ۷۵، ص ۳۳۵)

و پاکيزگي را جزو اخلاق و سيره انبياء معرفي مي کردند: “مِنْ اَخْلاقِ الاَْنْبِياءِ التَّنَظُّفُ.”  پاکيزگي از اخلاق پيامبران است .

در آراسـتـگـي تـشـبـّه مـردان به زنان و عکس آن روا نيست . امام علي (ع ) شخصي را که با شـکـل و شـمـايـل زنـانـه بـه مـسـجـد پـيـامـبـر(ص ) آمـده بـود، بـيـرون رانـد و فرمود: از رسول خدا(ص ) شنيدم که مي فرمود: لَعَنَ اللّهُ الْمُتَشَبِّهينَ مِنَ الرِّجالِ بِالنِّساءِ وَالْمُتَشَبِّهاتِ مِنَ النِّساءِ بِالرِّجالِ.(بحارالانوار ج ۱۷، ص ۲۸۵)

 خداوند مرداني را که خود را به شکل زنان و زناني را که خود را شبيه مردان درمي آورند از رحمت خويش دور کرده است .

 بخشي از آراستگي ظاهري هر مردي ، به تميزي و آراستگي موي سر او مربوط مي شود.

آراستگي موي سر به نظافت و بهداشت آن ، اصلاح و کوتاه کردن ، مرتب کردن و شانه زدن ، خضاب و رنگ کردن آن محقق مي شود.

رسول خدا(ص ) در اين باره مي فرمايد: مَنِ اتَّخَذَ شَعْراً فَلْيُحْسِنْ وِلايَتَهُ اَوْ لِيَجُزَّهُ.

هر کس مو بگذارد بايد خوب به آن برسد، يا کوتاهش کند.

و امام کاظم (ع ) به اصلاح و تميزي آن سفارش مي فرمايند: اِنَّ الشَّعـْرَ عـَلَي الرَّاءْسِ اِذا طـال اَضـْعـَفَ الْبـَصـَرَ وَ ذَهـَبَ بـِضـَوْءِ نُورِهِ، وَ طَمُّ الشَّعرِ يَجْلِي الْبَصَرَ، وَ يَزيدُ في ضَوْءِ نُورِهِ.

همانا موي سر چون دراز شود بينايي را ضعيف کرده ، نور چشم را مي برد و کوتاهي موي سر موجب جلاي ديده و فزوني نور آن مي گردد.

 

 کلام آخر:

مسلما آراستگي ظاهري براي مردان امري بديهي و لازم است اما تاثير پذيري از فرهنگ هاي اروپائي و غربي که  مغاير با ديدگاه اسلام است براي فردي که مسلمان است امري نامناسب محسوب مي شود.

اگر جوانان ما با رويکرد اسلامي به مسئله آراستگي نگاه کنند و با توجه به فرهنگ جامعه محيط خود رفتار کنند ديگر شاهد ناهنجاري هايي در اين زمينه نخواهيم بود.

در اين راستا خانواده ها نقش کليدي در جهت دهي فرزندان خود دارند و در کنار آن دستگاه هاي آموزشي و رسانه ملي در خصوص آگاه سازي وظيفه ي قابل توجهي خواهند داشت.

اما اين همه جوانان به زيبائي ظاهري خود توجه مي کنند به زيبائي باطن خود نيز توجه مي کنند؟

زيبائي ظاهري با گذر زمان و پيري از بين خواهد رفت اما سيرت زيبا داشتن آيا از بين مي رود؟

و چه زيبا گفت سعدي: پس بگرديد و بگردد روزگار/دل به دنيا درنبندد هوشيار، صورت زيباي ظاهر هيچ نيست /اي برادر سيرت زيبا بيار.

حضرت امام حسن عسکري (ع) هم فرموده اند : زيبايي صورت ، جمال ظاهري انسان است و زيبايي عقل و فکر ، جمال باطني او است.

پس همچنان که به زيبائي ظاهري خود اهميت مي دهيم به زيبائي سيرت نيز توجه کنيم.علت زيرابرو برداشتن پسران کشف شد؟!

به هم پيوسته، از هم جدا، كشيده، صاف، تابدار، پر پشت و كم پشت تنها چند مدل از نمونه‌هاي مختلف ابرو هستند كه روي صورت آدم‌ها نقش بسته و روزانه صدها بار بالا و پايين مي‌رود.
 
به هم پيوسته، از هم جدا، كشيده، صاف، تابدار، پر پشت و كم پشت تنها چند مدل از نمونه‌هاي مختلف ابرو هستند كه روي صورت آدم‌ها نقش بسته و روزانه صدها بار بالا و پايين مي‌رود.
پيش از اين همواره سۆالي در ذهن مردان پرسه مي‌زد که چرا خانم‌ها براي خروج از خانه زمان زيادي را صرف مي‌کنند در حالي‌که خودشان نيز امروز به دردي مشابه، دچار شده‌اند و ساعت‌ها براي آرايش ابرو و فرم دادن به موهاي سر و صورت، وقتشان را روبروي آينه صرف مي‌کنند.
 
در فرايند رشد بدحجابي،که لباس‌هاي تنگ و چسبان و شلوارها و آستين‌هاي کوتاه، مدهاي جديد بدحجابي شدند، علاوه بر زنان، برخي مردان هم بي‌نصيب نماندند و آرايش‌هاي زنانه را براي خود برگزيدند، آرايش ابرو، موهاي بلند و مدل‌هاي گروه‌هاي رپ و شيطان پرست‌ها، لباس‌هاي تنگ و بدن‌نما و برخي شلوارهاي گشادي که هر لحظه امکان افتادن آن وجود دارد و البته در اين مسير گوي سبقت را از زنان ربوده‌اند!
 
پسران ابرو برداشته!
اين روزها پيراهن‌هاي مردانه، آب رفته و فاق شلوارها يا بي‌نهايت کوتاه و يا بيش از اندازه بلند شده است، لباس‌هايي که خارج از سايز متعادل هستند. استفاده از علائم و نشانه‌ها، شبه‌مردان را رنگ و لعابي خشن‌تر داده است،آرايشگاه‌هاي مردانه اين روزها تمام خدمات آرايشگاه‌هاي زنانه را ارائه مي‌کنند از اصلاح ابرو تا رنگ و مش مو.
 
اما در اين ميان ابرو برداشتن پسران، داستان جالب و بحث برانگيزي است که ذهن هر فرد اصيل ايراني را غلغلک مي دهد که به دنبال چرايي و علت اين رفتار زنانه در مردان باشد؟!!
 
به راستي چرابعضي ازپسران زيرابروبرميدارند؟
نقش ابروها در زيبايي صورت قابل انکار نيست، ابروها مکمل زيبايي چشم‌ها هستند.
 
به هم پيوسته، از هم جدا، کشيده، صاف، تابدار، پر پشت و کم پشت تنها چند مدل از نمونه‌هاي مختلف ابرو هستند که روي صورت آدم‌ها نقش بسته و روزانه صدها بار بالا و پايين مي‌رود.
 
هر يک از اين مدل‌هاي خدادادي براي يک چهره ساخته شده است و به آن زيبايي مي‌دهد. نقش ابروها در زيبايي صورت قابل انکار نيست، ابروها مکمل زيبايي چشم‌ها هستند. بدون ابرو چشم‌ها حالت خودشان را از دست مي‌دهند. همين الان مي‌توانيد يکي از عکس‌هايتان را اسکن کنيد و با فتوشاپ ابروهايتان را محو کنيد. آن زمان بهتر متوجه مي‌شويد که قيافه‌تان تا چه اندازه تغيير کرده و ابروها چقدر در ترکيب بندي صورت‌تان مۆثرند. شايد هم به خاطر همين تأثير بود که به ويژه در اين يک دهه خانم‌ها به جان ابروهايشان افتادند و مدل‌هاي مختلفي به حالت ابروهاي خود دادند.
 
اما شک نکنيد که اگر همين 30، 40 سال قبل به کسي مي‌گفتيد پسرها ابروهاي‌شان را برمي دارند حتماً بالاي سر شنونده يک جفت شاخ درست درمان سبز مي‌شد. مردم نه ديده و نه شنيده بودند که جنس مذکري به فکر تميز کردن زير ابروهايش بيفتد ديگر چه برسد به آن مدل بدهد.
 
مصطفي جوان آرايشگري است که مي گويد: تا 10 سال پيش اين اتفاق خيلي کم و به ندرت مي‌افتاد. کساني که براي زير ابرو برداشتن به آرايشگاه مي‌آمدند خيلي معدود بودند اما در پنج شش سال اخير، تعداد پسران جواني که براي زير ابرو برداشتن به آرايشگاه مي‌آيند خيلي بيشتر شده است.»
دست زدن به ابروها ابهت مردانه را از بين مي‌برد
بعد از ظهر يکي از همين روزها سري به يکي از آرايشگاه‌هاي مردانه در مرکز شهر تهران مي‌زنم. داخل آرايشگاه يک نفر در نوبت و يکي ديگر در حال کوتاه کردن موهايش روي صندلي نشسته است. مصطفي جوان آرايشگري است که حدود 30 سال سن دارد و 10 سالي مي‌شود که با قيچي و شانه موهاي مردم را کوتاه مي‌کند. تيپ و مدل موهاي خودش بسيار ساده است و خبري از زير ابرو برداشتن در صورتش نيست.
 
از او مي‌پرسم از چه زماني پسران براي زير ابرو برداشتن پا به آرايشگاه او گذاشتند، که جواب مي‌دهد:«تا 10 سال پيش اين اتفاق خيلي کم و به ندرت مي‌افتاد. کساني که براي زير ابرو برداشتن به آرايشگاه مي‌آمدند خيلي معدود بودند اما در پنج شش سال اخير، تعداد پسران جواني که براي زير ابرو برداشتن به آرايشگاه مي‌آيند خيلي بيشتر شده است.»
 
 وقتي از او درباره رده سني کساني که براي اين کار به آرايشگاه او مي‌آيند مي‌پرسيم، مي‌گويد: «بيشتر از سنين 17، 18 شروع مي‌شود تا 26، 27 سالگي.» مصطفي ادامه مي‌دهد: «تا آن جايي که مي‌دانم دليل محکمي پشت اين کار نيست و خود جواناني که زير ابرو بر مي‌دارند با يک دليل منطقي اين کار را نمي‌کنند. بعضي از مشتري‌هايم که در سنين پايين‌تر اين کار را انجام مي‌دادند کمي که سن شان بالاتر مي‌رود و پخته‌تر مي‌شوند ديگر هيچگاه دست به ابروهايشان نمي‌زنند.»
 
وقتي پاي صحبت پسراني که زير ابرو بر مي‌دارند مي‌نشيني بيشتر به حرف مصطفي مي‌رسي، چون بيشتر اين جوانان هم دقيق نمي‌دانند که چرا اين کار را انجام مي‌دهند. بيشتر دليل‌هايي که اين جوانان مي‌آورند مي‌گويند زيباتر مي‌شويم يا جلب توجه و براي اينکه در نظر جنس مخالف جذاب‌تر به نظر بياييم زير ابرويمان را تميز مي‌کنيم.
 
يکي از دلايل جذابيت و زيبايي مردان، داشتن هيبت و جذبه مردانه است نه داشتن يک صورت زنانه. جالب اين است در يکي از شبکه‌هاي اجتماعي اين سۆال را از دختران پرسيديم که نظرشان درباره پسراني که زير ابرو بر مي‌دارند، چيست؟ هيچ خانمي واکنش مثبتي نسبت به اين موضع نشان نداد و بيشتر جواب‌ها «بدم مي‌آيد» و «خوشم نمي‌آيد» بود و يکي از خانم‌ها نوشته بود پسران با اين کار ابهت مردانه شان را از دست مي‌دهند. خداوند همه را زيبا خلق کرده و آدم‌ها در آن صورت اوليه و طبيعي خود زيبا هستند.
 
مسعود آبيار، روانشناس و مشاور خانواده در اين زمينه مي‌گويد: «در مورد چنين مواردي باور داريم که پسران بعد از هفت سالگي به سمت پدر تمايل دارند و دوست دارند بيشتر وقت خود را با پدرشان بگذرانند. به همين دليل بيشتر الگوهاي جنسيتي و رفتاري که متعلق به پدرشان است را مي‌آموزند. ولي هنگامي که شرايط ارتباط پدر و پسر کاهش پيدا مي‌کند و پدر وقت و فرصت کافي براي بودن با پسر را ندارد، الگوهاي مادر جاي الگوهاي پدر را مي‌گيرد. به همين دليل پسران در برابر الگوهاي زنانه قرار مي‌گيرند و به الگوهاي جنسيتي زنانه تمايل پيدا مي‌کنند.
 
 وقتي پدري با پسرش زمان نمي‌گذارد، فرزند به سمت مادر کشيده مي‌شود و خواه ناخواه جذب الگوهاي زنانه چون مهماني‌هاي زنانه و آرايش‌هاي زنانه مي‌شود. وقتي که اين الگوها را ديد و با آنها آشنا شد مي‌خواهد مثل آنها عمل کند و به سمت آرايش‌هاي زنانه مي‌رود تا زيباتر جلوه کند. دليل ديگر اين کار اين است که ما وقتي در جامعه‌اي با فضاي باز ارتباطي زندگي مي‌کنيم با الگوهاي فرهنگي ديگر آشنا مي‌شويم. اين الگوهاي فرهنگي که از دنياي غرب مي‌آيند اينگونه رفتارها را تقويت و تشويق مي‌کنند، زمينه‌هاي فکري را به وجود مي‌آورند و توسط رسانه‌هاي‌شان مورد تبليغ و تشويق قرار مي‌دهند تا تابوي آن در يک فرهنگ ديگر شکسته شود.
 
يکي از راه‌هاي مۆثر براي مقابله با چنين پديده‌هايي اين است که پدران در ارتباط شان با فرزندان‌شان سرمايه‌گذاري کنند و وقت بيشتري با آنها بگذرانند و نقش تربيتي خود را به خوبي ايفا کنند. همچنين کودک بايد با يکسري برنامه‌هاي فرهنگي مۆثر تربيت شود که تأکيد روي تفاوت‌هاي جنس مذکر و مونث و کارکردهاي هر جنس را داشته باشد.»

برای مشاهده ی پربازدیدترین مطالب، اینجا کلیک کنید


نظرات شما عزیزان:

ایلین
ساعت12:27---8 خرداد 1399
نه به شمام هرچی میشه میخواید ربط بدید به غرب اصن هرکی هرکاری میکنه به شما چه

کوین
ساعت17:53---20 تير 1396
از نظر من خیلی مردا چون دوست تارن یه زن باشن اینجوری میکنن به غیر از ترنسا که مشکلشون یه چیز دیگست تو جامعه ی ما این چیز عادی نشده حتی رابطه همجنسگرایی که بحثش جداشت الان ایران بیشتر دختران پسر نما توش زیاد شده که اینم هنوز عادی نشده و میگن که ضما دوجنسه این؟از نظر من کسی که یه دفعه ای دکتر میگه شما جنسیتت تغیر کرده خیلی راحت تره با کسی که مشکلش روحیه و از سر گناه هم نمیتونه تغیر جنسیت بده به سلامتیه روزی که همهی این نوع ادما به اسایش برسن و مردم بتونن درکشون کنن

کوین
ساعت17:52---20 تير 1396
از نظر من خیلی مردا چون دوست تارن یه زن باشن اینجوری میکنن به غیر از ترنسا که مشکلشون یه چیز دیگست تو جامعه ی ما این چیز عادی نشده حتی رابطه همجنسگرایی که بحثش جداشت الان ایران بیشتر دختران پسر نما توش زیاد شده که اینم هنوز عادی نشده و میگن که ضما دوجنسه این؟از نظر من کسی که یه دفعه ای دکتر میگه شما جنسیتت تغیر کرده خیلی راحت تره با کسی که مشکلش روحیه و از سر گناه هم نمیتونه تغیر جنسیت بده به سلامتیه روزی که همهی این نوع ادما به اسایش برسن و مردم بتونن درکشون کنن

ali
ساعت19:21---28 فروردين 1396
اگه میخواهید دختر جذبتون بشه(مشروع)به ریش و سبیل برسید نرید موهاتونو دورشو از بیخ بزنید وگرنه اون دختر شما رو به انوان یه بچه سوسول میشناسه و تمام.مرد باید ژست مردونه داشته باشه

M
ساعت11:34---22 فروردين 1396
من که تو غرب از این جور آدما زیاد ندیدم مگه بعضی گروه های جنسی مثل هم جنس گرایان حتی تو غرب خانوم ها آرایشم نمیکنن غیر از یه عده خاص که کارشون اینه! شما که گرون شدن آب و گازم میندازین گردن غرب یه نگاه به جامعه غربی بندازین آخه اونا کجاشون اینطورین. مشکل هر چی هست همین جاست. به جای رو هوا نظر دادن مسئولین واقعا اگه دنبال اشکال و راه حل باشن ممنون میشیم.

متین
ساعت4:01---6 اسفند 1395
خیلیاشون ترنسن لطفا یکم اطلاعاتتونو ببرید بالا بعدا تایپ کنید..
شماها هستین جو جامعه رو علیه ترنسا بد میکنید..
خدارو خوش نمیاد..


فرشاد
ساعت13:34---11 تير 1395
هیچ ربطی به غرب زدگی و اینجور چیزای چرندی که گفتین نداره? خیلیا ترنس و یا همجنسگرا و یا بقیه اقلیت های جنسی هستن که دوس دارن آرایش کنن و دست خودشون نیس یعنی مغزشون اینجوری بهشون فرمان میده در واقع ترنس ها مغز اونها شبیه خانم ها شکل گرفته همونطور که خانم ها علاقه زیادی به آرایش و لباس زنانه و زیبایی دارن ترنس ها هم همینجوری هستن و اینجوزی بدنیا میان. پس لطفا اول تحقیق کن بعد مطلب بذار

سارا
ساعت1:45---25 آذر 1394
خب ربطی به غرب زدگی نداره
خیلی از این موارد ترنس هستن و دوست دارن تغییرجنسیت بدن بعضی ها هم از گروه های دیگه اقلیت های جنسی

من بارها برخورد بد مردم رو تو خیابون با ابن افراد دیدم
مخصوصا پسرهای ولگرد حرومزاده مادربه خطا خیلی اینارو اذیت میکنن

شما هم کمی تحقیق کن بعد مطلب ارسال کن رو وبت


یلدا
ساعت22:42---25 ارديبهشت 1394


بهتاش
ساعت13:32---1 بهمن 1393
سلام
تاپیک حکم قرآن بود اما داخل متن هیچ آیه ای از قران نیومده
پس لطفن جو ندهید و جو گیر نشوید
تمیز و پاک کردن صورت، مرتب کردن ریش و سبیل،اصلاح موی سر در ذات آدمی نهفته است
اینکه شما همهی مردان را از یک چشم ببینید درست نیست
اینکه شما پسران همجنس گرا را با همجنس بازان و با مردم عادی که به پاکیزگی اهمیت میدهند را به یک چشم و آن هم چشم غربزدگی و دوری از دین و تا ثیرات ماهواره می بینید درست نبوده و با عدل علی و محترم شمردن پاکیزگی در دین منافات دارد.
پاسخ:پاسخ:کاربر عزیز جناب بهتاش:سلام ، تشکر از نظرتان ،با آرزوی موفقیت برای شما "تیم مدیریتی وبلاگ antifreemason" منتظر نظرهای زیبایتان هستیم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


درباره

فراماسون ها، .دجال، شیطان پرستی، کابالا، امام زمان (عج)، ظهور، اسلام ،یهودیت،مسیحیت،دشمن شناسی، منجی شناسی، ، ائمه،پیامبر، بیت المقدس ، صهیون ، اسرائیل ، ایران ، شیعه، سنی ، وهابیت ، بهایی، بودا، رسانه
پروفايل
نويسندگان antifreemason
تازه ترين مطالب antifreemason
موضوعات
آرشيو
لينکدوني
پيوندها
ظهور نزدیک است
مقتدر مظلوم
جنبش سایبری 313
رقص شیطان
آنتی فراماسونی
سلام بر ابراهیم((شهید ابراهیم هادی))
انجمن ضد فراماسون های ایرانی
غرب شناسی
ضدماسون
ضدصیهونیست
جنبش ماسون ستیزی
دست پنهان شیطان
رئیس جمهور مجازی
دجال کیست ؟
اخبار و مقالاتی پیرامون آخرالزمان، ظهور موعود آخرالزمان عج ...
بیداری اندیشه" target="_blank" >تالار بیداری اندیشه
پخش زنده و مستقیم از حرم امام علی , حرم امام حسین , حرم حضرت ابوالفضل عباس , حرم امام موسی کاظم , حرم امام رضا . حرم امام جواد علیه السلام و حرم حضرت عبدالعظیم حسنی و مسجد کوفه و مسجد سهله و مدینه منوره و مکه مکرمه
پخش زنده از حرم امام حسین علیه السلام
پخش زنده حرم امام رضا علیه السلام
بانک صوت و فیلم مذهبی
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان antifreemason و آدرس antifreemason.LoxBlog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





جستجو
امکانات سايت