اللهُ لاَ إِلَهَ إِلاَّ هُوَ الْحَيُّ الْقَيُّومُ لاَ تَأْخُذُهُ سِنَةٌ وَلاَ نَوْمٌ لَّهُ مَا فِي السَّمَاوَاتِ وَمَا فِي الأَرْضِ مَن ذَا الَّذِي يَشْفَعُ عِنْدَهُ إِلاَّ بِإِذْنِهِ يَعْلَمُ مَا بَيْنَ أَيْدِيهِمْ وَمَا خَلْفَهُمْ وَلاَ يُحِيطُونَ بِشَيْءٍ مِّنْ عِلْمِهِ إِلاَّ بِمَا شَاء وَسِعَ کُرْسِيُّهُ السَّمَاوَاتِوَالأَرْضَ وَلاَ يَؤُودُهُ حِفْظُهُمَا وَهُوَ الْعَلِيُّ الْعَظِيمُ لاَ إِکْرَاهَ فِي الدِّينِ قَد تَّبَيَّنَ الرُّشْدُ مِنَ الْغَيِّ فَمَنْ يَکْفُرْ بِالطَّاغُوتِ وَيُؤْمِن بِاللّهِ فَقَدِ اسْتَمْسَکَ بِالْعُرْوَةِ الْوُثْقَىَ لاَانفِصَامَ لَهَا وَاللّهُ سَمِيعٌ عَلِيمٌ * اللّهُ وَلِيُّ الَّذِينَ آمَنُواْ يُخْرِجُهُم مِّنَ الظُّلُمَاتِ إِلَى النُّوُرِ وَالَّذِينَ کَفَرُواْ أَوْلِيَآؤُهُمُ الطَّاغُوتُ يُخْرِجُونَهُم مِّنَ النُّورِ إِلَى الظُّلُمَاتِ أُوْلَئِکَ أَصْحَابُ النَّارِ هُمْ فِيهَا خَالِدُون
خداى يکتا که جز او کسي شايسته ستايش نيست / او هميشه زندهء پا برجاي است /(پس) هيچ گاه خواب سبک و سنگين او را فرا نمي گيرد /آنچه در آسمان ها و آنچه در زمين است در سيطره مالکيّت و فرمانروايى اوست /مگر مي شود کسي شفاعت کند(مردم را) بدون اجازهء او / به پيدا و پنهان ايشان آگاه است / وايشان ذرّه اي از دانش او را احاطه ندارند / مگر به آنچه او بخواهد / دامنه تخت (سلطنت) او آسمانها و زمين است/ نگهداري اينها برايش کاري نيست / و او بلند مرتبه ترين و بزرگ مطلق است در دين اجباري نيست،فرق ميان پيشرفت و سقوط بيان شده است/ پس آن کس که طغيانگر بودامّا به خدا ايمان آورد به بهترين دستاويز نجات (از پرتگاه) رسيده است که پاره شدني نيست /و خدا شنوا و دانا است./ خدا پشتيبان افراد باايمان است آنها را از تاريکيها بيرون مي ‌آورد و به طرف نور ميبرد/ به همان صورت به کساني که طغيان کردند کمک ميکند چنان که آنها را از نور بيرون آورده به درون تاريکيها ميبرد/.آنهايند اهل آتش جهنّم و هميشه در آن خواهند بود دريافت کد رابطه ی بین (حضرت سلیمان +جمشید + هوآنگ دی + گیلگمش + ذوالقرنین)

پر بازدید کننده ترین وبلاگ تخصصی ضد فراماسونی فارسی زبان

 از چین ، هند ، ایران ، بابل و یونان داستان یکسانی وجود دارد که پادشاه آن منطقه ( اودیسیوس-گیلگمش-جمشید-یما- هو آنگ دی ) سفر طولانی دارد، موجودی قوی هیکل  (هرکول - انکیدو- دیوهای جمشید) در داستان تحت امر اوست و دور دنیا سفر می کند و بر باد تسلط دارد. در واقع طبق قرآن کریم، ذی القرنین دور زمین گشته است و شواهد نشان می دهد او پرواز کرده است و بر باد تسلط داشته است. پس اینکه در تمام تمدن ها ( چین و هند و ایران و بابل و یونان ) افسانه ی مرد تسخیرگر باد که سفری به دور دنیا دارد مطرح است . ذی القرنین از لحاظ لغوی به معنی صاحب دو بال مرد پرنده است!

حال می خواهم نکته ی جالبی بگویم در ادبیات باستانی ملل دنیا داستان یک شخص که دور دنیا سفر می کند و آدم ماجراجویی هست وجود دارد که تا حدود زیادی شبیه هم هستند.

هوآنگ دی

طبق افسانه های چینی ها شخصی به اسم هوآنگ دی که کاشف قطب نما هم هست وسیله ای پرنده ( ابزاری مکانیکی) داشته که با آن پرواز می کرده است. ,نکته ی جالب اینجاست که نوشته با این وسیله مسافت های طولانی را می توانسته یک روزه طی کند و اینکه اون وسیله ی نقلیه 3000 سال قدمت داشته و راننده ی اون 2000 سال عمر داشته است و مارهایی از آن آویزان بودند.

«هوانگ دی» به زمین آمد و با یک اژدهای پرنده! او قدرت پرواز داشته. «هوانگ دی» میتوانسته در یک ثانیه، هر جا که بخواهد باشد و او معمولا اینکار را با اژدهای خود و پرواز به نقطه‌ای انجام میداد.

«هوانگ دی» هرج و مرج را بر چید و اولین امپراطوری چین را بنا کرد. به او به چشم یک قهرمان ملی نگریسته میشود که قطب‌نما و طب سوزنی را پدید آورده و همینطور خط چینی را طبقه‌بندی کرده است. یکی از بزرگترین میراثهای او، دیوار بزرگ چین است.

وقتی موفقیتها کامل شد، او تصمیم به رفتن گرفت. اژدهای زرد بزرگ بازگشت و او به داخل آن و به شکم اژدها بازگشت و برای همیشه پرواز کرد

جمشید

در ایران جمشید (به معنی پادشاه تابان) که تختی پرنده دارد ( فردوسی :چو خورشید تابان میان هوا / نشسته بر او شاه فرمانروا ) و بر جنیان و دیوها حاکم است، حاکم تمام زمین است و در آخر ناپدید شده و طبق شاهنامه فردوسی، ضحاک شیطان صفت ادعا می کند او را در دریای چین کشته است.

 گیلگمش

در سال 1849 میلادی ، 12 کتیبه به زبان اکدی در نینوا که حاوی داستان گیلگمش بود پیداشد.زمان نوشتن آنها را 1000 قبل از میلاد می دانند. محل سکونت گیلگمش جنوب بین النهرین یا بابل (عراق کنونی) تخمین زده شده است.

 تو افسانه گیلگمش(حاکم بابل) هم اشاراتی به تسلط او بر باد و سفر طولانی او شده که در کتیبه ها او را سوار بر تختی شبیه حلقه ی بالدار نشان می دهند. او دور دنیا را برای یافتن درخت حیات سفر می کند. همراه او انسانی درشت اندام و قوی به اسم انکیدو است. او دیواری می سازد با روکش مسی تا مردم شهری را از هجوم نجات دهد.

او کسی است که علم فراوانی دارد و پادشاه پادشاهان است. اعتبار گیلگمش با ساخت دیوار افسانه ای اوروک است. پوشش دیواری که او می سازد از مس است. همچنین او سفری طولانی به دور دنیا برای یافتن راز زندگی جاودان داشته است. پدرش یک روحانی و پادشاه و مادرش زنی پاکدامن بوده. او در جهانگردی خود، به مردی بر می خورد که بازمانده ای از طوفان بزرگ است و نامیراست ( برابر بررسی های به عمل امده در کتیبه ها احتمالا منظور حضرت خضر نبی (ع) بوده می باشد)

حضرت سلیمان (ع)

در مورد اینکه حضرت سلیمان در چه دوره ای بوده است گمانه های زیادی وجود دارد. اما از نظر این نگارنده یک نکته ی مهم وجود دارد و آن این ست که سلیمان (ع) درخواست پادشاهی عظیمی از خدا کرد که بر هیچ کس نداده باشد "ملک لا ینبغی لاحد من العالمین" و طبق قرآن به او بخشیده شد و همین نکته می تواند راه گشا باشد. و بعلاوه باید دنبال بقایای بناهای عظیم و تمثال هایی بود که با قدرت های فوق انسانی (اجنه هایی که توسط آن حضرت تسخیر شده اند) ساخته شده باشند.

 ذوالقرنین 

در سوره ی کهف آیات 83 تا  98 مطالبی راجع به ذوالقرنین آمده است: " و از تو در باره ذوالقرنين می ‏پرسند ... بگو ما در زمين به او امكاناتى داديم و از هر چيزى وسيله ‏اى بدو بخشيديم، او راهى را دنبال كرد تا آنگاه كه به غروبگاه خورشيد رسيد و دید خورشيد در چشمه‏اى  سياه غروب مى‏كند و نزديك آن طايفه‏ اى را يافت فرموديم اى ذوالقرنين [اختيار با توست] يا عذاب می ‏كنى يا در ميانشان [روش] نيكويى پيش می ‏گيرى. گفت اما هر كه ستم ورزد عذابش خواهيم كرد سپس به سوى پروردگارش بازگردانيده می ‏شود آنگاه او را عذابى سخت‏ خواهد كرد  و اما هر كه ايمان آورد و كار شايسته كند پاداشى  نيكوتر خواهد داشت و به فرمان خود او را به كارى آسان واخواهيم داشت. سپس راهش را دنبال كرد. تا آنگاه كه به جايگاه برآمدن خورشيد رسيد [خورشيد] را [چنين] يافت كه بر قومى طلوع می ‏كرد كه براى ايشان در برابر آن پوششى قرار نداده بوديم... سپس راهش را دنبال كرد تا وقتى به ميان دو سد رسيد در برابر آن دو [سد] طايفه ‏اى را يافت كه نمی ‏توانستند هيچ زبانى را بفهمند، گفتند اى ذوالقرنين ياجوج و ماجوج سخت در زمين فساد می ‏كنند آيا [ممكن است] مالى در اختيار تو قرار دهيم تا ميان ما و آنان سدى قرار دهى؟ گفت آنچه پروردگارم به من در آن تمكن داده [از كمك مالى شما] بهتر است مرا با نيرويى يارى كنيد تا ميان شما و آنها سدى استوار قرار دهم. براى من قطعات آهن بياوريد تا آنگاه كه ميان دو كوه برابر شد گفت بدميد تا وقتى كه آن [قطعات] را آتش گردانيد گفت مس گداخته برايم بياوريد تا روى آن بريزم."

نکات مهم از این آیات :1. ذوالقرنین کسی است که " إِنَّا مَكَّنَّا لَهُ فِي الْأَرْضِ وَآتَيْنَاهُ مِن كُلِّ شَيْءٍ سَبَبًا" : در زمین صاحب قدرت بوده و از هرچیز به او داده شده است. 2. اینکه ذوالقرنین می توانست مسافت های طولانی را طی کند و به شرق و غرب زمین برود. 3.  ذوالقرنین به سمت مغرب رفت و به چشمه ی سیاه رسید و بعد مسرش را ادامه داد تا به مطلع خورشید رسید و در آنجا  قومی برهنه را دید 4. سپس ادامه داد تا بین دو سد رسید و قومی را دید که " لَّا يَكَادُونَ يَفْقَهُونَ قَوْلًا"  سخنی نمی فهمیدند و اینکه به او گفتند یاجوج و ماجوج در زمین فساد می کنند آیا سدی میان ما آنان می زنی؟ 5. ذوالقرنین از آنان "زبر الحدید" (قطعات آهن) خواست و گفت در آتش بدمند تا آهن ذوب شود و سپس " أُفْرِغْ عَلَيْهِ قِطْرًا" بر آن مس گداخته ریخت.

و باز هم تاکید می کنم که ذی القرنین از لحاظ لغوی به معنی صاحب دو بال مرد پرنده است!

از نظر این نگارنده می توان مسافرت ذوالقرنین را اینگونه تصویر سازی کرد: حرکت به سمت غرب تا اینکه به "عین حمئه" یا چشمه سیاه رسید (احتمال زیاد دریای سیاه) سپس ادامه داد تا به مطلع خورشید رسید (که این آیات اشاره به گرد بودن زمین دارند چون داشت به سمت غرب می رفت اما سر از شرق در آورد) و در آنجا به قومی رسید که برهنه بودند (احتمال بسیار بالا بومیان آمریکا) سپس ادامه داد تا به قومی رسید که کلامی نمی فهمیدند و از او خواستند تا برای حفاظت از یاجوج و ماجوج برای آنها سدی بسازد و او اینکار را انجام می دهد. (احتمال بسیار بالا آن مردمان چینی ها بودند و ان سد هم دیوار چین بوده باشد.) در مورد کلمه ی ذوالقرنین احتمالا این کتیبه راه گشا باشد:

از نکات کلی ای که در این چند گروه از آیات بیان کردم می توان این گمانه را بوجود آورد که ذوالقرنین همان سلیمان (ع) است همان کسی که در گذشته شیراز را تختگاه او می دانستند و  اکنون به تخت جمشید معروف است:1. در مورد ذوالقرنین آمده است: او را در زمین صاحب قدرت کردیم و از هرچیز به او عطا کردیم. همینطور در قرآن به نقل از سلیمان (ع) گفته:" أُوتِينَا مِن كُلِّ شَيْءٍ": همه چیز به من داده شده است. 2. در مورد داوود(ع) آمده:" وَأَلَنَّا لَهُ الْحَدِيدَ" آهن را برایش نرم کردیم  و در مورد سلیمان (ع) آمده است: "وَوَرِثَ سُلَيْمَانُ دَاوُودَ" سلیمان میراث داوود را بدست آورد به اضافه ی اینکه : "وَأَسَلْنَا لَهُ عَيْنَ الْقِطْرِ" می توانست مس گداخته تهیه کند. در مورد ذوالقرنین هم آمده است به جایی رسید و قومی را دید که از او خواستند برای حفاظت از آنها در برابر یاجوج و ماجوج سدی بسازد:  او از آنان خواست قطعات آهن بیاورند و بین صدفین بریزید و بادمیدن و گداختن آنها و ریختن "قطر" یا مس گداخته بر روی آن "ردمی" یا سدی بین آنان بوجود آورد. 3. ذوالقرنین می توانست مسافت های طولانی را طی کند و به شرق و غرب زمین برود، که اگر قول قوی در این باره که او پادشاهی ایرانی بوده را بپذیریم می توان کتیبه ی پادشاه صاحب دو بال را هم به معنی (ذوالقرنین= صاحب دو بال) شاهد بر این امر بگیریم . از طرفی در قرآن در مورد سلیمان (ع) هم آمده است: باد مسخر سلیمان بود. و در غرب اینطور مطرح شده که سلیمان قالی پرنده داشته است.(یا حداقل یک وسیله ی پرنده) 4. سلیمان منطق الطیر داشت (حتی کلام مورچه و پرندگان را هم می فهمید) و ذوالقرنین هم با اینکه به قومی رسید که "لَّا يَكَادُونَ يَفْقَهُونَ قَوْلًا" باز هم توانست با آنها ارتباط برقرار کند. 5. ملک سلیمان در منطقه ی بابل بوده و سلطه ی ذوالقرنین هم در این منطقه بوده است. 6. ساخت دیوار چین در پنج قرن قبل از میلاد به اوج خود رسیده است که این زمان حاکمیت ذوالقرنین است. 

در مورد اینکه چرا ذوالقرنین و سلیمان جدا جدا در قرآن آمده اند مثال دیگری هم در این زمینه وجود دارد؛ در مورد حضرت یونس یک جا اسم ایشان آمده و اشاره به سوار شدن بر کشتی و ادامه داستان دارد (که در سوره ی یونس بیان شده) و در جای دیگر او را ذالنون (انبیاء،87) خطاب کرده است.

پس نتیجه میگیریم

 گیلگمش یا جمشید (شید از شیدایی و خورشید گونگی است) همان دیسک خورشید بالدار و یا ذوالقرنین است. البته خورشید بالدار یا دیسک بالدار در قسمت های وسیعی از یافته های باستان شناسی وجود دارد و  تقریبا می شود گفت در تمام دنیا پیدا شده است! یعنی ذی القرنین طبق قرآن دور دنیا سفر کرده است.

از طرفی در داستان گیلگمش آمده که پدرش پادشاه روحانی بابل بوده (احتمالا داوود (ع) اولین پادشاه الهی بابل و پدر سلیمان که در ادبیات ما به طهمورث و جمشید معروفند) و اینکه گیلگمش خورشیدی تابان (جمشید هم در واقع اسم نیست بلکه توصیفی از شاهی درخشان چون شید یا خورشید است ) بوده و دوستانی دیو مانند و غول پیکر مثل انیکدو دارد که برای او غواصی می کند و از زیر دریا خبر می آورد. و جنیان را به فرمان دارد و  در واقع لشکری از جنیان داشته است. و زنی کافر به نام ایشتر ( جن آستاروت, , ASTAROTH ) در داستان هست که گیلگمش جنیان را به ریاست دوستش حکیم جیبانی به جنگ با او می فرستد.

جالب اینجاست که تا صد سال پیش مردم ایران زمین تخت جمشید را تخت سلیمان می نامیدند.

پس جمشید یا شاه تابان همان خورشید بالدار یا گیلگمش است و  هوآنگ دی هم همان ذوالقرنین و ذوالقرنین همان سلیمان نبی (ع) می باشد.

و در آخر آیا یما در هند و ادیسیوس در یونان هم ، همان حضرت سلیمان نبی هستند؟

و الله اعلم. . .! 

برای مشاهده ی پربازدیدترین مطالب، اینجا کلیک کنید

در صورت علاقه به موضوعات جن،شیطان پرستی و موجودات فضایی اینجا را کلیک کنید

 

مطالب مرتبط

ستاره ی شباهنگ عامل اصلی انحراف در تمدن های باستانی و ادیان الهی...

جن و موجودات فضایی قسمت اول

جن و موجودات فضایی قسمت دوم

جن و موجودات فضایی قسمت سوم

 شیطان در کلیه ی تمدن های بشری 

کمربند اوریون خاتسگاه شیاطین (بخش دوم امریکای جنوبی)

کمربند اوریون خاتسگاه شیاطین (بخش اول مصر)

اقامتگاه شیطان کجاست؟؟ ، چرا ستاره ی پنچ پر ؟؟ ارتباط بین ستاره ی صبح و جوکر چیست؟؟

کلیسا کدام خدا را می پرستد؟ (قسمت اول)

آیا پنجه یا دست ابولفضل (ع) نمادی الحادیست؟؟ +عکس

 


نظرات شما عزیزان:

عبد
ساعت22:27---3 مرداد 1399
مطلبی عرض کنم باانکه دوره سومری واشوری به زمان خضر وذوالقرنین نزدیک بود حتی در نقل انها هم تحریفات ویااشتباهاتی وجوددارد الان که چهارپنج هزار سال میگذرد میخاهید اشتباهات تاریخی نباشد بحث گلگمیش وانکیدو و....هم مصداقی از اشتباهات تاریخی است که وجود دارد حتی مورخینی که به زمان پیامبر نزدیگ بودن مانند نویسنده تاریخ قم باز اشتباهات تاریخی مرتکب شدن دیگر تکلیف دوستان مشخصه نه کوروش ذوالقرنین بوده ونه سلیمان گلگمیش و کوروش را باصد دلیل هم نمیشودذوالقرنینش کرد وباحرف من وشماوتعصبیات کوروش بهشت نمیره یا جهنم نمیره یعنی وقتی افرادی دانستندکه ذوالقرنین کیست سگوت کردن چون حرفهایشان برای کورش پرستان سخت بود برادر علامه طباطبایی که با ارواح مرتبط بود وبسیاری ازاین اسرار تاریخی را از خود ذوالقرنین پرسیده ویاازاستادش مرحوم قاضی ولی غالبا کتمان میکردند حالا این که چرا کتمان کردن تازه متوجه میشوم حتی اگر الان جناب خضر نبی که پسر خاله ذوالقرنین وهمراه او در این سفرها بود ببینی وازاو درباب ذوالقرنین بپرسی جواب نمیدهد واگر هم جواب بدهد بشرط کتمان جواب میدهد وتمام اینها بعدازظهور روشن خواهدشد وشاید لذتی که اهل دانش از کشف حقایق تاریخی وعلمی بعدازظهور میبرند با هیچ لذت مادی قابل مقایسه نباشد

Mohsen
ساعت3:29---2 آبان 1397
با سلام
عارف بزرگ عبدالکریم جیلی در کتاب انسان کامل اطلاعات جالبی درباره ذوالقرنین و یاجوج ماجوج داده و در بخشی از این اطلاعات میگه که از شخص خضر شنیده. بنظر میاد یاجوج ماجوج در قطب جنوب بودند. و در قطب شمال هم سرزمین و قوم دیگری بوده که الهی بودند. ذوالقرنین اسکندر مقدونی یا کوروش نبوده و بلحاظ تاریخی تقریبا همدوره خضر بوده که بنا بر احادیث خضر الان باید حدود شش یا هفت هزار سالش باشه. تاریخ واقعی توسط شیاطین و جبهه شیطان تحریف و نابود شده اما در آخرالزمان فاش خواهد شد. هرچند الان هم عده ای،مثلا علوم غریبه کارها حلقه قزوین شاگردان علامه زرآبادی داستان رو میدونند.


ناشناس
ساعت1:07---26 ارديبهشت 1397
سلام و عرض خــسته نباشید ..خدمدتون عرض شود .اولا برین کمی تحقیق کنین بعد کلامی بگین ..جناب آرایی ..بخدا خسته نشدین از کوروش و کوروش پــرستی ..درسته کــوروش پادشاه بوده و انسان عادل بوده ..اما زمین تا آســمان با ذرالقرنین فرق مــیکنه ..تو تا اخر حرف علامه ی طباطبایی رو خوندی یا تا وسطش خوندی و کتاب رو بستی ..علامه طباطبایی اخر حرفش میگه که اره بهترین گزینه کوروش هست اما اشکالاتی هم در این مورد هست ..یعنی خودش میگه نسبیه ..حالا بگذریم از این حرفا دلیل علمی بیاریم ...
اولا ذوالقرنین پادشاه و یا کشور گشا نبوده مث یه جهانگرد و سیاح بوده ..درحالی که کوروش پادشاه و کشور گشا بوده ..دوما ذوالقرنین بهش وحی میشده درحالی که کوروش اصلا هیچ ادعایی نکرده در این مورد..سوما ..ذوالقرنین موحد و یکتاپرست بوده ..و انسان مصلح و صالحی بوده درحالی که در قسمت دوم استوانه ی کوروش خودش نوشته من بت خانه ها رو احیا کردم ..از مردوک خدای بابل طلب یاری میکنه و چن خدای محلی رو ستایش میکنه ..کوروش یکتاپرست نبوده وصله ی یکتاپرستی رو نچسبونین بهش ..
چهارما سدی که توسط کوروش ساخته شده در قفقاز اصلا ۱۰۰% معلوم نیست که توسط کوروش ساخته شده اکثرا به این باور هست که توسط اردشیر بابکان ساخته شده ..حالا بالافرض بگیریم کوروش ساخته سدی که تو قفقازه جنسش از سنگ و خاکه نه آهن و مث ..
پنجما ..اصلا معلوم نیست و سندی مکتوب نیست که کوروش به شرقی ترین نقطه ی زمین رفته ..بیشتر فتوحات توسط داریوش انجام شده ...


محسن
ساعت11:46---2 دی 1396
تا اونجا که من میدونم ذوالقرنین یعنی صاحب دو شاخ ربطی به بال هم نداره و منظور هم احتمالن یا اسکندر یا کوروشه
https://fa.wikipedia.org/wiki/ذوالقرنین


mohama hasan
ساعت5:56---22 اسفند 1395
سلام.سد ذوالقرنین تو قطب جنوبه که به عمد هیچ نقشهای از قطب جنوب روی گوگل ارث نمیبینیم.امریکا هم داره کارایی میکنه تو اونجا.چند وقت پیش جان کری کلی نیرو و تجهیزات بردش اونجا.نقشه های اخرالزمانیشون رو دارن خوب پیش میبرن ولی مسلمونها دارن همدیگرو میکشن متاسفانه

سعید
ساعت17:27---23 دی 1394
دیوار چین؟؟
چی میگی مرد حساب؟


امیر
ساعت15:01---28 مهر 1394

با سلام خدمت دوستان. ممنون از مطالبی نوشته شده در این سایت.
پیشنهاد می کنم بر اساس منطق و مدارک معتبر تاریخی و بدون تعصب در مورد مسائل نظر بدهیم. با توجه به آیات قران که در پاسخ به سؤال یهودیان از پیامبر در مورد ذوالقرنین امده اند و نیز تحقیقات تاریخی عبدالکلام آزاد و مطابق با نظر علامه طباطبایی، محتملترین فرد، کوروش کبیر است. او نه تنها بت پرست نیست بلکه مورخان بسیاری از فضایل اخلاقی او سخن گفته اند. در مورد شباهت سلیمان، جمشید و ... که نویسنده محترم اشاره کرده اند باید بگویم اینها ناشی از الهام گرفتن تمدنها از هم و اینکه یک افسانه ممکن است به صورت های مختلف روایت شود می باشند. همچنین حضرت سلیمان هم به ذوالقرنین ارتباطی ندارد چون سلیمان پیامبر است و قران می گوید ذوالقرنین پیامبر نیست بلکه بنده صالحی هست. ضمنا وسعت امپراطوری سلیمان کوچک و محدود به اورشلیم و اطراف آن بوده در حالی که ذوالقرنین به قول پیامبر شرق و غرب عالم را فتح کرده است. سد ذوالقرنین هم در تنگه داریال قفقاز قرار داشته است. اینکه گفته شده آن سد تا آخر الزمان باقی است در واقع استعاره است زیرا مسلم است که پس از 2500 سال نمی تواند سرپا باشد. عبور یاجوج و ماجوج از این سد و ... به معنی عبور فیزیکی نیست بلکه به نظر من کنایه ای از برتری سیاسی اقتصادی است که این قوم پیدا می کنند.
{ لازم است به طور مختصر بگویم که قوم یاجوج و ماجوج که کوروش در مقابل انان سد ساخت قوم خزر بودند که از ترکان منطقه قفقاز بودند که بعدها یهودی شدند (یهودیان اشکنازی) و اجداد یهودیان اروپا را تشکیل دادند همانهایی که در اویایل قرن بیستم به بهانه دو جنگ جهانی به فلسطین کوچانیده شده و کشور اسرائیل را ایجاد کردند. در حال حاضر این مردمان عملا با نفوذ در کشورهای قدرتمند اقتصاد و سیاست دنیا را کنترل می کنند و به نظر من این همان بازگشت یاجوج و ماجوج اشاره شده در قرآن است و از همه ایرانیان خواهشمندم به جای عبارت دریای خزر، دریای کاسپین (قزوین) و یا دریای مازندران را به کار برند. این مساله به اندازه خلیج پارس برای ما مهم است.}
پاسخ: کاربر عزیز جناب امیر: سلام ، تشکر از نظرتان با آرزوی موفقیت برای شما "تیم مدیریتی وبلاگ antifreemason"



احمد
ساعت0:00---28 مهر 1394
بزرگواربد . در اصل ، بسیار استقبال میکنم از اینگونه وبلاگها که در ماهیت ، مبارزه با صهیونیست رو در دستور کار خودش قرار داده . خدا قوت .
پاسخ: کاربر عزیز جناب احمد: سلام ، تشکر از نظرتان با آرزوی موفقیت برای شما "تیم مدیریتی وبلاگ antifreemason"


احمد
ساعت0:41---24 مهر 1394
در مورد مطلبتون چند ابهام وجود دارد که نسبت دادن ذوالقرنین رو به افرادی که فرمودید ، دچار چالش میکنه . در آیه ی 98 سوره ی کهف خداوند به نقل از ذوالقرنین فرموده : " این رحمتیست از سوی پروردگار من ، پس هرگاه وعده ی پروردگارم ( هنگام قیامت ) فرا رسد ، آن را خرد و هموار سازد و وعده ی پروردگارم حق است " .
با توجه به آیه ی مذکور ، این دیوار ، زمانی که قیامت فرا میرسه نابود میشه و این بدین معنیه که هم اکنون باید این دیوار وجود داشته باشه و مسلما اون دیوار ، دیوار چین نیست ، چون طبق آیات سوره ی کهف ، جنس این دیوار از آهن و مس هست و دیوار چین از آجر یا خشت . و چنین دیواری وجود مادی نداره . از طرفی افعالی که ذوالقرنین داره استفاده میکنه ، افعال ملوکانه هست که فقط خدا در مورد خودش اینگونه سخن میگه . مثلا خدا میفرماید انا انزلناه فی لیله القدر . ما قرآن را در شب قدر نازل کردیم . در اینجا از " ما" ی ملوکانه خدا استفاده کرده . جالب اینجاس که ذوالقرنین هم از اینگونه افعال استفاده کرده . آیه ی 87 سوره کهف میفرماید : " (ذوالقرنین) گفت : اما کسی که ستم کرده او را عذاب " خواهیم " کرد . " و در آیه ی بعد کاملا از لفظ " ما " استفاده میکنه . این شخص کیه که حتی پیامبر مکرم اسلام هم اینگونه افعال رو استفاده نکرد . این نشون میده مقام ذوالقرنین از سلیمان هم بالا بوده ، چه برسد به گیلگمش و جمشید و . . .
به نظر میرسه خداوند در آیات مربوط به ذوالقرنین کاملا رمزآلود و کنایه آمیز سخن گفته که با تطبیقهای مادی و ظاهری ، نمیشه به فهم این آیات رسید . مثلا در عبارت " محل طلوع خورشید " , ما مبنای مشخصی واسه درک این محل نداریم . مثلا نمیشه گفت محل طلوع خورشید ، قطعا چینه . خب از نظر چینیها ، آمریکا محل طلوع خورشیده . چون قبل از اینکه خورشید به چین برسه ، اول به آمریکه رسیده . از اینجا میشه فهمید این قسمت از آیه کنایه از اتفاق یا چیزی داره . پس محل طلوع خورشید ، جای دقیقی نیست که بعد بگیم فلان جا بوده و مثلا آب سیاه هم همون دریای سیاهه .
اما درمورد نماد دیسک بالدار یا خورشید بالدار باید بگم این نماد ریشه در مصر باستان داره و اینکه این حلقه ی بالدار در نماد اهورا مزدا اومده ،باید بگم زمانی که ایران مصر رو تصرف کرد ،از نمادهای مصر تاثیر گرفت و در واقع اینگونه نمادها از مصر وارد فرهنگ باستانی ما شد . این نماد در مصر باستان ، نماد " هدیت " یکی از خدایان مصر باستانه . آلیستر کرولی ، نویسنده ی کتاب " قانون " یا " شریعت " ، که بلا تشبیه ، قرآن صهیونیستها و کابالیستهاست و ادعا میکنه که جنی به نام آیواز مطالباین کتابو بهش دیکته کرده ، به وفور از لفظ هدیت استفاده میکنه . اگر بپذیریم که این کتابو یک جن بهش دیکته کرده ،توجه به این بخش از کتاب جالب میشه : " بشتابید همه ی شما و سری را بیاموزید که تا کنون آشکار نشده است ! من هدیت ، مکمل نو عروسم هستم . " فصل 2 - آیه 2 . با توجه به این جمله ، هدیت در واقع یکی از شیاطینیه که آلیستر کرولی توسط آیواز با اون ارتباط داشته . در فصل 3 آیه ی 38 و در انتهای آیه ، کاملا به بالدار بودن هدیت اشاره میکنه .. با این تفاسیر ، بی ارتباطی خورشید بالدار به عنوان نماد پرواز انسان ، بی اعتبار میشه . این شبهات و ایرادات به قیاسهای حضرتعالی وارده ونمیشه دقیقا بگیم ذوالقرنین ، فلان شخصیته . و اینکه از هیچکدوم از افرادی ک
پاسخ:کاربر عزیز جناب احمد : سلام ، تشکر از نظرتان با آرزوی موفقیت برای شما "تیم مدیریتی وبلاگ antifreemason"


سعید
ساعت21:00---20 مهر 1394
ذوالقرنین نه سلیمانه نه اسکندر و نه کوروش/ کوروش که دیگه اصلا نیست چون کوروش بت پرست بوده
پاسخ:کاربر عزیز جناب سعید: سلام ، تشکر از نظرتان با آرزوی موفقیت برای شما "تیم مدیریتی وبلاگ antifreemason"


م.عطار
ساعت4:45---17 شهريور 1394
علامه طباطبایی مکارم قراءتی نه کارشناس تاریخ واثار باستانی نه

معصومین علم غیب دارند نه محققین در این زمینه
کوروش بزرگ فقط در تخیلات ایرانیها
همه تاریخش مزیف وجعلیست بدست برفسور یهودی فرتسی
تحقیق کن غافل نباش
پاسخ:کاربر عزیز جناب م عطار: سلام ، تشکر از نظرتان با آرزوی موفقیت برای شما "تیم مدیریتی وبلاگ antifreemason" ضمنا ، چشم غافل نمی باشم ...


اریایی
ساعت23:29---5 مرداد 1394
ذوالقرنین همان کوروش بزرگ هخامنشی ااست نه حضرت سلیمان حتی امام صادق میفرماید دوشخص بر دنیا مسلط بودند یکی ذوالقرنین ودیگری سلیمان اگه غیر از این بود یکی را میگفت.پی بااین مطالب سعی نکنید که کوروش بزرگ را نادیده بگیرید.حتی بزرگان شیعه وچن تن دیگر ذوااقرنین راکوروش میدانند مثلا علامه طباطبایی مکارم قراءتی وعبدالکلام آزاد و...

پاسخ:کاربر عزیز جناب اریایی: سلام ، تشکر از نظرتان با آرزوی موفقیت برای شما "تیم مدیریتی وبلاگ antifreemason"


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


درباره

فراماسون ها، .دجال، شیطان پرستی، کابالا، امام زمان (عج)، ظهور، اسلام ،یهودیت،مسیحیت،دشمن شناسی، منجی شناسی، ، ائمه،پیامبر، بیت المقدس ، صهیون ، اسرائیل ، ایران ، شیعه، سنی ، وهابیت ، بهایی، بودا، رسانه
پروفايل
نويسندگان antifreemason
تازه ترين مطالب antifreemason
موضوعات
آرشيو
لينکدوني
پيوندها
ظهور نزدیک است
مقتدر مظلوم
جنبش سایبری 313
رقص شیطان
آنتی فراماسونی
سلام بر ابراهیم((شهید ابراهیم هادی))
انجمن ضد فراماسون های ایرانی
غرب شناسی
ضدماسون
ضدصیهونیست
جنبش ماسون ستیزی
دست پنهان شیطان
رئیس جمهور مجازی
دجال کیست ؟
اخبار و مقالاتی پیرامون آخرالزمان، ظهور موعود آخرالزمان عج ...
بیداری اندیشه" target="_blank" >تالار بیداری اندیشه
پخش زنده و مستقیم از حرم امام علی , حرم امام حسین , حرم حضرت ابوالفضل عباس , حرم امام موسی کاظم , حرم امام رضا . حرم امام جواد علیه السلام و حرم حضرت عبدالعظیم حسنی و مسجد کوفه و مسجد سهله و مدینه منوره و مکه مکرمه
پخش زنده از حرم امام حسین علیه السلام
پخش زنده حرم امام رضا علیه السلام
بانک صوت و فیلم مذهبی
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان antifreemason و آدرس antifreemason.LoxBlog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





جستجو
امکانات سايت